Gå til innhold

Champions League 2010/11

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg helt enig i, men å gjøre rundturen komplett gjør ikke saken bedre. Måten han forlot Juve er også kvalm.

Han dro vel strengt tatt fra Juve da de ble degradert, noe som de fleste andre stjernene fra Juve gjorde
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Se på Berba i oppvarming :) Man må jo bare elske fyren :D

Tror FCK vinner i dag og hvor fantastisk hadde det ikke vært hvis de og kan få poeng mot Barca :) . Rubin klarte det, så mulighetene er absolutt til stede. Er en viss kvalitetsforskjell på Ståle kontra Drillo ja. For en landslagstrener vi får da...

Endret av Step_up
Skrevet

Rubin - Barca om ti minutters tid. Håper RK gjentar bragden fra i fjor og tar poeng fra Barca. :)

Dere trenger ikke å takke meg. Kunne ha blitt tre poeng for RK på slutten ja, synd det ikke skjedde.

Skrevet

Jeg takker deg ikke. 3 ganger mot Rubin. 2 uavgjort og ett tap. Samme møkka hver gang. De spiller likt hver gang, 9 mann bak ballen til enhver tid. Martins skapte mye trøbbel, så lurer på hvorfor han ikke spilte fra start, kanskje bra taktisk å sette han innpå mot slitne bein.

CL-gruppespill er egentlig ikke så viktig så lenge man kommer seg videre, og det greier Barcelona helt fint i år igjen tror jeg.

Skrevet

ETO'O - TRE!

Haha, latterlig overskrift :p

Hahahahaha. Den måtte jeg faktisk flire litt av. Et av de bedre ordspillene jeg har sett på en stund.

Terje Hauge på raid i dag og. 3 feildømte straffer i samme kamp. Godt gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...