Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Knekke fingeren


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Enkelt spørsmål (kanskje) Men hvordan brekke sin egen finger på en så skånsom måte som mulig? er ikke det at jeg har tenkt å prøve, men jeg trenger å vite det! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, smerter vil det vel bli, men det spiller ingen rolle igrunn, har relativt høy smerteterskel. Hammer vil vel ofte føre til mer "klemskader" enn direkte brudd?

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig ikke jeg ønsker å bidra til slik unnasluntring. En liten del av meg (en svært liten del) trodde et lite øyeblikk at det kanskje var en vitenskapelig, dog noe spesiell interesse som sto bak dette spørsmålet.

 

Men hvis du vet, så kanskje du kan være litt fleksibel? Hoho! :D

Lenke til kommentar

Det skal ikke så mye til for å knekke båtbenet (håndflate/tommelregion) f.eks. Har selv knekt håndleddet og tommelen på det stedet 4 ganger uten noe særlige smerter noen av gangene.

 

Uansett så kan du vel bare si at du ikke har lyst. At du er i mot alt de mener og ikke vil inn. På sesjon svarer du feil på alt osv. Det er absolutt ikke sånn at dem tar inn alt som kan krype og gå nå.

Lenke til kommentar

Slippe en tung stein på den, mens den er i en slags skå stilling hvo bare fingertuppen er borti bakken? kanskje legge resten av hånden oppå noe som er på et høyere nivå en bakken? Har ikke noe erfaring med dette da, mn syns det virket som en grei plan :thumbup:

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig ikke jeg ønsker å bidra til slik unnasluntring. En liten del av meg (en svært liten del) trodde et lite øyeblikk at det kanskje var en vitenskapelig, dog noe spesiell interesse som sto bak dette spørsmålet.

 

Men hvis du vet, så kanskje du kan være litt fleksibel? Hoho! :D

 

Alle veit hvordan man knekker en finger. Om du har lyst til å knekke fingern din, så kunne jeg gjerne gjort det for deg. Hater sånne som alltid skal sluntre unna. :nei:

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig ikke jeg ønsker å bidra til slik unnasluntring. En liten del av meg (en svært liten del) trodde et lite øyeblikk at det kanskje var en vitenskapelig, dog noe spesiell interesse som sto bak dette spørsmålet.

 

Men hvis du vet, så kanskje du kan være litt fleksibel? Hoho! :D

 

Alle veit hvordan man knekker en finger. Om du har lyst til å knekke fingern din, så kunne jeg gjerne gjort det for deg. Hater sånne som alltid skal sluntre unna. :nei:

 

Hater er vel for min del litt å ta i, rister på hodet og sier noe i retning av "da jeg var ung", eller kanskje "dagens ungdom" gjør jeg nok, men ellers amen :thumbup:

Endret av Marius5051
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...