Gå til innhold

Windows 7 ble rævpult av deamon tools eller sandbox....


Anbefalte innlegg

Hei, mest sannsynlig er det deamon tools som gjorde at PCen min ikke ville starte opp på vanlig måte. Men innstalerte sandbox før deamon tools og hadde en restart så tror det er minimal sjanse for at det er det som er problemet. Men ihvertfall, jeg giddet ikke å reboote maskinen min med en gang og lurer på om det kan ha skapt noen slags konflikt? Fikk startet maskinen min i sist fungerende konfigurasjon og tror at alt funker nå? kan det stemme? Har fjernet både sandbox og deamon tools nå og tror at jeg ikke vil få problemer mer.

 

Andre som har hatt samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei, mest sannsynlig er det deamon tools som gjorde at PCen min ikke ville starte opp på vanlig måte. Men innstalerte sandbox før deamon tools og hadde en restart så tror det er minimal sjanse for at det er det som er problemet. Men ihvertfall, jeg giddet ikke å reboote maskinen min med en gang og lurer på om det kan ha skapt noen slags konflikt? Fikk startet maskinen min i sist fungerende konfigurasjon og tror at alt funker nå? kan det stemme? Har fjernet både sandbox og deamon tools nå og tror at jeg ikke vil få problemer mer.

 

Andre som har hatt samme problem?

En del spill kommer med 'kopibeskyttelse' som kan finne på å herpe systemet ditt hvis den kommer over daemon tools og lignende verktøy.

 

Mulig du nettopp har oppdaget hvor fantastisk DRM er for lovlige kunder..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...