Gå til innhold

Let's Create Some Noize - Nye og gammle partylåter [Spotify lister]


EyN

Anbefalte innlegg

Hei godt folk på diskusjon.no tenkte ta meg litt tid til å "markedsføre" spotify listene mine som har fått gode kritikker rundt om i Vestfold's strøker.

 

Link: Lets Create Some Noize

 

Jeg holder på å bygge spillelister opp sakte men sikkert. Noen som har noen spesielle ønsker om sanger som skal addes? Spre gjerne dette utover nettet, har ett mål om å nå litt over 1000 subscribers :)

 

Har vurdert å sette opp konkurranser, har du en idee på hvilke konkurranser vi kan ha?

 

07.08.10 - 149 subscribers

08.08.10 - 157 subscribers

09.08.10 - 160 subscrivers

10.08.10 - 168 subscribers

11.08.10 - 172 subscribers

12.08.10 - 184 subscribers

13.08.10 - 193 subscribers

17.08.10 - 206 subscribers

19.08.10 - 214 subscribers

 

Facebook siden vår: Let's Create Some Noize!!

 

Grunnen til at facebook siden er på engelsk er pga vi skal nå 1000 subscribers innen september, skal vi klare det blir vi nødt til å gå til utlandet også :)

 

Vi har nå to partylister en i kategorien

- Gammel og ny (Let's Create Some Noize!!! [New and old partytracks]

- De seneste partylåtene 2010 [Let's Create Some Noize!!! [Newest partytracks 2010] (Link kommer snart)

 

Dette er ikke en tråd hvor du skal poste partylistene dine, men send meg gjerne sang forslag!

 

Mvh

EyN

Endret av EyN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Digger at den er selvutnevnt som "Norges desidert beste party liste". Trenger mer trøkk, kompis. Rave to the grave

 

Edit: Byttet navn, om dere har navn forslag så fyr løs åpen for alle forslag :)

Endret av EyN
Lenke til kommentar

Sanger som bruker mer enn 45sekunder på å "komme igang" er som oftest ikke de beste mtp fest :) Du kan vel også luke ut de som er veldig ensidige. Orker ikke ramse opp alle, men det var en liten del.

 

Stjal foresten en sang eller to til min egen liste :thumbup: thanks!

 

Ser den, men det å vente noen ganger i 45 sekunder er noen ganger verdt det ;) Skal se hva jeg får gjort, oppdaterer posten mer når jeg har gjort dette! :) 157 subs nå :p

Lenke til kommentar

Sanger som bruker mer enn 45sekunder på å "komme igang" er som oftest ikke de beste mtp fest :) Du kan vel også luke ut de som er veldig ensidige. Orker ikke ramse opp alle, men det var en liten del.

 

Stjal foresten en sang eller to til min egen liste :thumbup: thanks!

 

Jeg hører en del på musikk der låtene somregel bruker 4 minutter på å komme i gang, og folk vet ikke hvor mye det kommer til å ta av fordi de ikke orker å vente. :!:

Lenke til kommentar

Sanger som bruker mer enn 45sekunder på å "komme igang" er som oftest ikke de beste mtp fest :) Du kan vel også luke ut de som er veldig ensidige. Orker ikke ramse opp alle, men det var en liten del.

 

Stjal foresten en sang eller to til min egen liste :thumbup: thanks!

 

Jeg hører en del på musikk der låtene somregel bruker 4 minutter på å komme i gang, og folk vet ikke hvor mye det kommer til å ta av fordi de ikke orker å vente. :!:

 

Jeg selv hører mye på house, hardstyle og lignende, mange av de beste sangene bruker tid på å begynne, men i festsammenheng skal det gjerne gå i ett for at stemningen skal holdes på klimaksnivå! :yes:

Lenke til kommentar

Lista er nå oppdatert, i alle fall i mine ører er dette en perfekt spilleliste for fest : ) Kom gjerne med forslag, og håper spotify blir bedre på å oppdatere nye album og singler til dj'ene ;)

 

SPRE lista videre og vi får mer forslag, mer forslag jo bedre liste, jo bedre liste jo bedre fest!

 

Enjoy

 

Mvh

EyN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...