Gå til innhold

HD5870 + nvidia (physic)?


Anbefalte innlegg

Hei

Sitter og lurer litt på å kjøpe et litt eldre kort gts250 eller noe til å bruke som rent physic kort. Har ikke vært så inne i markedet på godt over 1år. Tidligere data brukte jeg et nvidia kort som dette, men da var det veldig inn, ser ut som det har dabbet litt av i mine øyne.

 

Erfaringer eller synspunkter på denne saken?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er svært få spill som gjør bruk av PhysX i hardware så kort og greit, det er ikke verdt prisen.

En pen liste kan du se her: http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_home.html

 

De andre som bruker PhysX kjører dette i software, det vil at det er CPUen din som gjør jobben, og du har da ingen mulighet til å la skjermkortet ta seg av den jobben.

Kort og greit, du vil da ha ett GTS 250 kort som står og går på tomgang mesteparten av tiden om du ikke spiller de spillene på den lista svært ofte, vil heller ikke være noen stor forandring på det i fremtiden heller.

Lenke til kommentar

Er svært få spill som gjør bruk av PhysX i hardware så kort og greit, det er ikke verdt prisen.

En pen liste kan du se her: http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_home.html

 

De andre som bruker PhysX kjører dette i software, det vil at det er CPUen din som gjør jobben, og du har da ingen mulighet til å la skjermkortet ta seg av den jobben.

Kort og greit, du vil da ha ett GTS 250 kort som står og går på tomgang mesteparten av tiden om du ikke spiller de spillene på den lista svært ofte, vil heller ikke være noen stor forandring på det i fremtiden heller.

 

Takk for svaret:D Da sparer jeg heller de kronene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...