Stonescream Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Med mindre ting har endret seg på Andøya siden jeg var der i militæret slipper du de store utgiftene til "byliv". Transport kan koste en del da det er store avstander og bare en "snartur" til nærmeste sted tar tid og penger med buss. Du får ta med fiskestang og ta turen ned til moloen og få litt gratis middag der. Jeg klarte meg med 500 i uka + noen ekstrapenger når jeg var student, så det går. Pass på å kjøp mat som står seg og ikke gror skog etter ei uke og putt brød i fryseren så du ikke ender opp med å kaste halvparten. Lykke til!
zaqqoZeq Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 (endret) 50 pakker med Bjørn havregryn (35 kilo, ca 500 kr) så har du mat leeeenge Edit: matteleif Endret 17. juli 2010 av zaqqoZeq
Gavekort Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Skrevet 18. juli 2010 Mange gode tips her! Jobb er dessverre uaktuelt når skolen starter, som sagt. Skal prøve å spare på maten, samt holde en stram økonomi.
apegryn Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Får jeg lov til å spør hvor stor leilighet du får for 3700kr/mnd inkl. strøm tv og internett? Hørtes veldig billig ut : )
Gavekort Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Skrevet 18. juli 2010 18m2 Ikke noe flotte greier, men den har TV, et lite kjøkken og en sovesofa. Det skal være nok for meg.
Bjarnemann Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Går du i matbutikkene er det nok av skalker der i brødmaskinene
edge Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Er vel ikke alderen som setter grense for lån, men hvor mye foreldrene tjener. Hvis det er over 340k i året elns så mister man retten til lån.
Rescue me Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Er vel ikke alderen som setter grense for lån, men hvor mye foreldrene tjener. Hvis det er over 340k i året elns så mister man retten til lån. Jeg fikk i hvert fall ta opp lån selv om jeg var under 18 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå