Gå til innhold

Formatert maskin, iPhone + iTunes sync problem


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat formatert min laptop. Når jeg installerte iTunes og skulle føre over musikk til iPhone, får jeg ikke gjort dette uten å synkronisere og dermed slette all musikk på iPhonen. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Har googlet det, men finner bare et alternativ hvor jeg er avhengig av å ha tilgang på iTunes før formateringen, noe jeg åpenbart ikke har. Jeg tok ikke backup av iTunes bibloteket mitt siden jeg hadde planer om å ha dette kunne på iPhonen, og i stedet bruke Spoitfy til musikk på pcen.

Det bør vel være en måte å kunne overføre musikk til iPhonen uten å miste det som er av musikk der fra før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iPhone-profilen ligger i C:\Users\Brukernavn\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup (med win7 iaff)

 

Om du ikke tok backup av AppData så har du et problem. Det du kan gjøre er å koble til telefonen, høyreklikke på den i iTunes og klikke 'Back up', la det så kjøre og så sync telefonen. For å få sync-profilen helt oppe og kjøre igjen må du reaktivere bl.a synking av apps og kontakter men som meg bekjent skal ikke noe informasjon forsvinne. Så lenge du klarer å kjøre 'Back up' så bør det gå bra.

 

Håper det hjelper! :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...