Gå til innhold

Gaming PC med 5970?


Komplett vs. Dustinhome  

8 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse to bør jeg velge?

    • Komplett.no oppsettet
      3
    • Dustinhome.no oppsettet
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Hehe, de er alle det samme. Eneste forskjellen er pakken, klistrelappen og hva slags ekstra stæsj du får i pakken. Noe som ofte er en CFx bro, molex -> 6/8 pin strøm

 

Evnt. Et spill

 

Det samme gjelder alle slags skjermkort

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Hehe, de er alle det samme. Eneste forskjellen er pakken, klistrelappen og hva slags ekstra stæsj du får i pakken. Noe som ofte er en CFx bro, molex -> 6/8 pin strøm

 

Evnt. Et spill

 

Det samme gjelder alle slags skjermkort

Får jeg noe ekstra stæsj (som du kaller det så fint :cool: ) med i Sapphire versjonen? Ser at noen reviews på Youtube får med Dirt 2 f.eks... Må si at jeg likte designet på Sapphire ganske så godt egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Vet ikke hva du får. Men det du uansett burde få er kortet og en CFx bro. Just incase you need it.

 

Fordi de er nemlig elendige på å si hva som er i pakken. Du må nesten sjekke reviews.

Lenke til kommentar

Når det kommer til trådløse nettverkskort får en tak i det i mange butikke som elkjøp,expert,lefdal,clas ohlson,elprice o.l så det er ikke så viktig å bestille fra nettet, da en ikke sparer noe spesielt på det heller. Kjøpte meg et på clas ohlson til 200kr som har N standaren og fungerer helt utmerket.

 

Husk at når du bestiller det oppsettet ditt så sendes alt fra lageret dems i norge, mens Cpuen som er 1-3 dager leveres fra sverige, dvs du får sikkert alle delene, så sitter du der og må muligens vente 2-3 dager på cpuen. Skjedde med meg da jeg bestilte pc fra dustinhome hvor strømforsyningen ble sendt fra sverige.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Vet ikke hva du får. Men det du uansett burde få er kortet og en CFx bro. Just incase you need it.

 

Fordi de er nemlig elendige på å si hva som er i pakken. Du må nesten sjekke reviews.

Mulig jeg er elendig på å lete, eller forstå hva du mener. Men er det en slik en du tenker på? Crossfire Cable

 

Når det kommer til trådløse nettverkskort får en tak i det i mange butikke som elkjøp,expert,lefdal,clas ohlson,elprice o.l så det er ikke så viktig å bestille fra nettet, da en ikke sparer noe spesielt på det heller. Kjøpte meg et på clas ohlson til 200kr som har N standaren og fungerer helt utmerket.

 

Husk at når du bestiller det oppsettet ditt så sendes alt fra lageret dems i norge, mens Cpuen som er 1-3 dager leveres fra sverige, dvs du får sikkert alle delene, så sitter du der og må muligens vente 2-3 dager på cpuen. Skjedde med meg da jeg bestilte pc fra dustinhome hvor strømforsyningen ble sendt fra sverige.

I see. Men kommer ikke til å bestille før 15. Juli da jeg får lønn. Så står det jo at CPU'en kommer inn om 1-3 dager (?) så skal vell gå bra :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Yes, er en sånn Crossfire bro. De skal komme standard med kortene.

 

 

1-3 dager betyr fjernlager hos dustinhome. I dette tilfellet betyr det at den er på lager i sverige, men ikke norge

Lenke til kommentar

Yes, er en sånn Crossfire bro. De skal komme standard med kortene.

 

 

1-3 dager betyr fjernlager hos dustinhome. I dette tilfellet betyr det at den er på lager i sverige, men ikke norge

Da så. Har 2-3 dager å sikle på HD5970 å resten av oppsettet da, mens jeg venter på CPU'en :D

Her er da oppsettet til slutt;

 

post-102856-1278374909,1298_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvis det er viktig å få alt samtidig ville jeg bestilt deler eventuelt fra Sverige 3 dager før. Om du har planer å bestille når pengene kommer på konto kan du jo f.eks bestille cpuen som oppkrav litt i forkant.

 

Jeg er så utålmodig at jeg bestiller på oppkrav før lønningen kommer så er det rett på postkontoret når pengene er kommet inn! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...