Wuttudal93 Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Hei, jeg var så dum å betalte for frostwire i vinter, jeg hadde fått meg nintendo wii i jul, og var ikke så intrisert i å betale for alle spillene, så jeg lette desperat på nette etter noen måter å laste ned spillene via nettet, så jeg fant en side, der jegg måtte betale ca. 500 kr, og når jeg hadde betalt, så fikk lasted ned frostwire, jeg hadde ikke hørt om frostwire før jeg betalte for det på denne nettsiden, så jeg sjekket ut på frostwire's hjemmeside for å finne ut om det, for jeg syntes det ligned utrolig mye på limewire, som er gratis, og lurte på hvorfor jeg måtte betale så mye, og det viste seg at det var gratis, og at det var flere som hadde blitt lurt av andre sider som også hadde annonsert med at du måtte betale for frostwire, så synes det er utrolig kjipt at jeg måtte betale for noe som er gratis. Men problemet mitt, er at jeg ikke husker hvor jeg betalte, har surfet litt på nettet etter siden, men har ikke funnet den, lurer på om noen vet om noen slike sider hvor du må betale for frostwirem, hvor de annonser med at du kan laste ned spill, eller om det er noen som har en annen løsning på probemet mitt. håper noen kan hjelpe meg , Takk !
Senyor de la guerra Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 (endret) Frostwire er jo bare en annen utgave av Limewire? (eller Limewire klone) Jeg har i hvert fall Frostwire fullversjon på min pc (linux), og jeg har ikke betalt ei krone. Wii'en må uansett være chippet for å kunne spille kopierte spill på. Du ble nok kraftig lurt der Endret 2. juli 2010 av Senyor de la guerra
Wuttudal93 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 Ja, jeg har nok blitt kraftig lurt , men jeg lurer på om det er en måte å få igjen pengene mine på, jeg må sikkert prøve å kontakte de jeg betalte til, men jeg husker ikke hvilkken side det var...
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Tror du virkelig at du får de tilbake, av noen som lurte deg til å betale i første omgang?
Wuttudal93 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 Hei, nå har jeg funnet siden mailn/fakturaen min og siden, er det noen som vet hva jeg kan gjøre da, for å få igjen pengene ?
Wuttudal93 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Skrevet 2. juli 2010 What to do to get my money back? Talk to the company that charged you, ask them for a full refund. The ONLY official distributors of FrostWire are www.frostwire.com , download.com and brothersoft.com If a company other than FrostWire LLC charged you and they refuse to give you a refund, go to your credit card company or bank and demand an investigation for credit card fraud is started so you can get your refund Hopefully if we get enough investigations against these fraudulent companies, they’ll loose their merchant accounts and they won’t be able to charge credit cards again. dette står på frostwire sin hjemmside, så jeg har et lite håp om å få pengene tilbake
vikingkylling Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 (endret) Du ville finne en måte å spille piratkopierte spill, så du lette en stund før du fant frostwire. Di kontaktet selgeren, sa du var interessert og valgte å betale. Du lastet ned på egenhånd og fant ut senere at du kunne ha fått det gratis. Beklager, men det ser dårlig ut. Jeg vil nok si du lurte deg selv ved å ikke undersøke først. Hadde de kontaktet deg og gitt deg et tilbud ville det vært noe annet. Edit: Hva om du skulle selge Wii'en din og sa jeg kunne få den for f.eks fem hundre spenn? Om du noen måneder etter salget fant ut at du kunne ha solgt den for det dobbelte kan du jo ikke be meg betale mer? Det blir samme sak, i grunnen. Endret 3. juli 2010 av vikingkylling
Wuttudal93 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Skrevet 3. juli 2010 hm, føler det var et dårlig innlegg "vikingkylling", dårlig sammenligning også ! Mange som har gått på samme "blemme" som meg, og når det ikke er lov til å få betalt for å la andre laste ned Frostwire, så er det ikke lovlig, og da bør jeg få igjen pengene, vist ikke må jeg vist kontakte banken sier Frostwire. tror heller ikke du vet hvordan jeg ble lurt ! Jeg viste ikke at det var Frostwire jeg fikk lasted ned, det sto det ikke noe om, de skrev bare at jeg fikk laste ned og brenne wii,ps2 og xbox spill. Og da mener jeg at jeg har full rett til å få igjen pengene !
vikingkylling Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Jeg er ikke akkurat en advokat, men sånn jeg ser det var det du som kontaktet dem, ikke de som kontaktet deg. Du sier jo selv at du lette etter en metode å spille piratkopierte spill på. Det i seg selv er grunn nok til at du ikke får igjen pengene. Tvert imot skal du være heldig om du ikke må betale en bot for det om du sier det til banken. Videre sa de at de hadde et program som lar deg spille piratkopierte spill, men du må betale for det. Det gjorde du, og strengt tatt fikk du det du betalte for. Du ville spille piratkopierte spill, og det kan du. At programmet er gratis har ingenting å si. Var jeg deg ville jeg ansett pengene som tapt og vært mer nøye neste gang. Jeg kunne sagt du fortjener å tape pengene når du "ikke er interessert i å betale for spill", men jeg lar vær. (og btw, gratulerer! Du har den dårligste unnskyldningene jeg har hørt på lenge både hvorfor du fortjener å få pengene tilbake og hvorfor du laster ned piratkopierte spill.)
Tablespoon Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 (endret) Må si meg enig med vikingkylling. Tror det er lite sjangse for at du får igjen penger viss du forteller banken at du ble lurt da du skulle laste ned et program som du kan piratkopiere spill med, noe som i praksis er å stjele. Da blir det heller du som må betale enda mer. Endret 4. juli 2010 av Tablespoon
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Tviler på at du i hele tått hådde gråtd og spille piratkiprort spill nar nu bealer 500 kroner for limewire. da er du n ub
Sk!ppy Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Nå har han ikke betalt 500 kr for limewire. Han betalte 500 kr for frostwire.
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 puirkefinn. limewire r så og si limeire i annen skin
vikingkylling Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 (endret) Tviler på at du i hele tått hådde gråtd og spille piratkiprort spill nar nu bealer 500 kroner for limewire. da er du n ub Oversettelse: Tviler på at du i hele tatt hadde gått og spilt (prøvd å spille?) piratkopiert spill. Når du betaler 500 kroner for limewire er du n00b. puirkefinn. limewire r så og si limeire i annen skin Frostwire er så og så limewire i annet skin. (har vært på fylla selv en gang i blandt.) Endret 4. juli 2010 av vikingkylling
Licht Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 og var ikke så intrisert i å betale for alle spillene Men det er selvfølgelig en menneskerett å spille dem likevel. Hvis du faller for "OMG DIS IS LYK PREMIUM P2P SHIT DAWG"-scams, så tviler jeg på at du hadde vært kar om å få de piratkopierte spillene dine til å virke i det hele tatt. PS. Har du hørt om bittorrent-protokollen?
Wuttudal93 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Skrevet 4. juli 2010 Okey, alle datanerds ! For det første ; Jeg viste ikke at det var frostwire jeg betalte for ! For det andre ; Frostwire og Limewire er ikke helt det samme ! For det tredje ; Jeg la aldri ut dette innlegge for å få kjeft for å bli lurt ! Jeg har selv forstått at jeg ble lurt ! Og lurte på om det var flere som har opplevd noe lignende, jeg vet at det er mange som er blitt lurt av sider til å kjøpe frostwire, vist det ikke hadde vært noe problem har ikke frostwire skrevet om det på sidene sine ! Det er vist bare skippy som har skjønt innlegget mitt ...
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Okey, alle datanerds ! For det første ; Jeg viste ikke at det var frostwire jeg betalte for ! For det andre ; Frostwire og Limewire er ikke helt det samme ! For det tredje ; Jeg la aldri ut dette innlegge for å få kjeft for å bli lurt ! Jeg har selv forstått at jeg ble lurt ! Og lurte på om det var flere som har opplevd noe lignende, jeg vet at det er mange som er blitt lurt av sider til å kjøpe frostwire, vist det ikke hadde vært noe problem har ikke frostwire skrevet om det på sidene sine ! Det er vist bare skippy som har skjønt innlegget mitt ... Om du er så skyndig at du greier og piratkopiere spill, er du ikke så tilbakestående at du betale 500kr for limewire(du sier du ikke viste hva du betalte for?)
vikingkylling Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Okey, alle datanerds ! For det første ; Jeg viste ikke at det var frostwire jeg betalte for ! Det er din egen feil. Aldri kjøp noe du ikke aner hva er, spesielt ikke på nettet av folk du ikke kjenner. For alt du vet kan det ha vært et triks for å få tømt bankkontoen din. For det andre ; Frostwire og Limewire er ikke helt det samme ! Så du klager på at limewire er gratis når du kjøpte noe annet? For det tredje ; Jeg la aldri ut dette innlegge for å få kjeft for å bli lurt ! Jeg kan bare snakke for meg, meg jeg har ikke kjeftet. Om du fikk den oppfatningen kan jeg bare beklage. Jeg har selv forstått at jeg ble lurt ! Du burde ha forstått det tidligere, men gjort er gjort. Og lurte på om det var flere som har opplevd noe lignende, jeg vet at det er mange som er blitt lurt av sider til å kjøpe frostwire, vist det ikke hadde vært noe problem har ikke frostwire skrevet om det på sidene sine ! Takk for advarselen? Det er vist bare skippy som har skjønt innlegget mitt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå