snartenkt Skrevet 19. august 2010 Forfatter Skrevet 19. august 2010 Ulike kameraer har ulike bruksområder. Det er faktisk mulig å se på flere typer kameraer samtidig. For all del - poenget til undertegnede og flere andre er bare at to av punktene i listen din: Bra lysfølsomhet (bra kvalitet ved høyere ISO enn 100/200 - opp mot 400-800 eller mer?) OBS OBS OBS: I forhold til andre kompaktkameraer! Ganske lite (må gå i bukselommen) ..Er litt uforenelige. Det er vanskelig å se at de er uforenelige når kameraet faktisk eksisterer, og heter Canon Ixus 300 HS. Hvilken del av "i forhold til andre kompaktkameraer" var det vanskelig å forstå? Foreløpig virker Ixus 300 HS å være en tilnærmet perfekt match hvis man ser på listen min. Etter å ha testet det litt mer liker jeg det bare bedre og bedre. Men for all del, bare fortsett å ignorere hva jeg skriver. Det kommer vi sikkert langt med.
kaian Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Det er en viss forskjell på snar, som i noe som tar kort tid, og kort som i noe som ikke rekker særlig langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå