Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt Xbox 360 Hard Drive Transfer Cable?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare bruke en minnepenn? :)

joda jeg har prøvd minnepenn, der måtte jeg bruke xport360, men xport360 "fant ikke" minnepennen min. det sto at jeg måtte laste ned en ny driver. men den driveren finner jeg ingen steder.. vet noen hvor jeg kan finne den?? :innocent:

Endret av JMViper
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare bruke en minnepenn? :)

joda jeg har prøvd minnepenn, der måtte jeg bruke xport360, men xport360 "fant ikke" minnepennen min. det sto at jeg måtte laste ned en ny driver. men den driveren finner jeg ingen steder.. vet noen hvor jeg kan finne den?? :innocent:

det vil si at du ikke har oppdatert konsollen din etter 6 april?

joda, det tror jeg jeg har gjort, men xboxen kan lese av minnebrikken. men derrimot pc'nklarer ikke å lese av det jeg har lagret på minnepennen. det ser ut som om minnepennen er tom. men det er den ikke..?

Lenke til kommentar

okei, da har jeg misforstått.

jeg trodde du skulle overføre saves og diverse til en ny 360 harddisk.

ok, neida. jeg tenkte å lagre backup av xboxen og slikt på pc'en men så finner jo ikke pc'en ikke filene på usb'en..? :ermm:

Jeg gjetter på at det har med at det er forskjellig filsystem på Xboxen og Windows. Dermed kan ikke Windows lese innholdet.

 

Men hvorfor skal du lagre innholdet på en pc?

Lenke til kommentar

okei, da har jeg misforstått.

jeg trodde du skulle overføre saves og diverse til en ny 360 harddisk.

ok, neida. jeg tenkte å lagre backup av xboxen og slikt på pc'en men så finner jo ikke pc'en ikke filene på usb'en..? :ermm:

Jeg gjetter på at det har med at det er forskjellig filsystem på Xboxen og Windows. Dermed kan ikke Windows lese innholdet.

 

Men hvorfor skal du lagre innholdet på en pc?

for å være sikker på at jeg har backupen av xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...