Gå til innhold

Sove naken, er jeg unormal? :p


Nidaroo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ekstremt behagelig å sove naken, og jeg støtter nakenhet generelt. Problemet er bare at det fort kan bli vanskelig å holde fingrene unna fatet, og så blir hele prosessen plutselig svært tidskrevende og ja.. Best å holde klærne på. Er jo ikke sikkert personen som eventuelt ligger i samme sengen ved siden av deg synes det er så kult heller.

 

:)

 

EDIT: Ja trådstarter, jeg vil tro du er unormal.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Tror vel heller at det er mest menn som er inne på diskusjon.no.

 

Kan jo være at flere menn sover nakne enn kvinner, men du burde ikke ta statistikken her inne hvis du leter etter man/kvinne-forholdet for god fisk.

Endret av SirCirdan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lo godt av første setningen i innlegget ditt SirCirdan. So true.. :(

 

Jeg tror flere gutter sover naken enn jenter. Hvorfor?

 

1# Guttar har ett privatområde, jenter har to. Vi snakker altså om antall plagg. Det skal mindre til før en gutt er naken enn en jente.

 

2# Gutter er mer care tror jeg.

 

3# Kan sikkert være ubehagelig for jenten å "skrape" brystvortene langs dynen/lakenet, og det kan svekke tilliten å kjenne brystene henge nedover siden om man har hengepupper og ligger på ryggen. Kan sikkert også være ubehagelig å få dynen inn i sprekker osv. Ja.

 

4# Tror mange jenter har en irrasjonell frykt for å bli voldtatt, sett på gjennom vinduene av folk som sitter i trærne utenfor og slike ting, som fører til at de unngår å være naken mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar

Det du tilføyer der er på rent teknisk sett gjetting. Av alle punktene du framhever, gjør det behagelig. Selvfølgelig med elefant pupper, hengende og som kan være er det muligens ubehag. Men men

 

Bare det å sove uten bh er jo som å få en svær kjepp gjennom livet.. Niiiice :new_woot:

Lenke til kommentar

Hehe, har seg sånn at jeg har til vane av å sove helt naken, er noe jeg har gjort periodevis en stund. Er jeg unormal eller ikke? Grunnen til at jeg gjør det, er jo fordi det er såå godt.

 

 

Kanskje ikke så lurt, hvis det ender med at brannvesenet stormer rommet en gang det som ikke bør skjer, skjer? :p

 

Jeg sliter med å få sove hvis jeg ikke kan sove naken, men i enkelte situasjoner så sover jeg med boxeren på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...