Gå til innhold

Hva heter denne sangen? Og hvem synger?


sahra82

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg har fått denne sangen som spilles i bakgrunnen her på hjernen. Men finner ikke ut hva sangen heter eller hva artisten heter.

Noen som vet?

Blir kjempeglad for svar, dette har irritert meg i flere dager nå :oP

Endret av sahra82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, sahra82!

 

Jeg vet personlig hvor vanskelig det er å gjøre flere ting samtidig, så jeg regner med at du rett og slett ikke så den øverste tråden i dette forumet (det grønne "Annonsering"-merket kan vel virke forvirrende for mange) da du prøvde å finne "Opprett nytt emne"-knappen. Tråden jeg sikter til kalles Hva heter sangen/artisten? og har nesten 30.000 svar.

 

Hvis alle stiller spørsmål av den typen du gjør her i Hva heter sangen/artisten?-tråden istedet for å opprette nye, blir forumet mye ryddigere.

 

Velkommen til forumet, og ha en fortsatt strålende kveld!

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Hei, sahra82!

 

Jeg vet personlig hvor vanskelig det er å gjøre flere ting samtidig, så jeg regner med at du rett og slett ikke så den øverste tråden i dette forumet (det grønne "Annonsering"-merket kan vel virke forvirrende for mange) da du prøvde å finne "Opprett nytt emne"-knappen. Tråden jeg sikter til kalles Hva heter sangen/artisten? og har nesten 30.000 svar.

 

Hvis alle stiller spørsmål av den typen du gjør her i Hva heter sangen/artisten?-tråden istedet for å opprette nye, blir forumet mye ryddigere.

 

Velkommen til forumet, og ha en fortsatt strålende kveld!

 

Oops, sorry. Vært litt sløv her jeg ja. Nå ser jeg den tråden, så da tar jeg bare å skriver innlegget der istedet jeg.

Tusen takk for det :) :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...