Gå til innhold

Pris på Xbox 360 Slim med Kinect


aklla

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å selge min gamle Xbox 360 og kjøpe slim-versjonen.

Jeg har prøvd å finne en Xbox 360 bundled med Kinect, men klarer ikke finne noen som har det.

Ser for meg at det blir en del billigere å kjøpe dette som en pakke i stedet for hver for seg.

 

Noen som har tips om hvor jeg finner dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

penere design, noe stillere enn jasper, innebygd wifi, bruker mindre strøm, mindre strømforsyning fysisk.

 

ellers ingen spesiell forskjell

 

edit: kinect ready med egen inngang bakpå.

gamle xbox vil ha et adapter for dette.

 

Også glemte jeg å nevne den optiske utgangen.

+ 5 usb utganger.

memory card mulighet er borte (thanx)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre rapporter på hvor stille den er. Om den er på PS3-nivå er det et garantert kjøp!

 

Den gamle xboxn er på lik nivå med ps3! For meg til og med bedre. Bare synd den ikke leser Bluray. XBox har teknisksett bedre grafikkort og flere onlinespillere som xboxlive koster penger.

 

Personlig liker jeg xbox mye bedre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette er kanskje litt offtopic men hvordan er støynivået på den nye Xboxen. Synes at den "gamle" jeg har bråker noe fryktelig når jeg driver å spiller.

dvd drevet bråker bortimot like mye.

men ingen spiller vel uten å ha innstallert spilla til harddisken?

 

det kan lønne seg å støvsuge engang iblant, da vil viftene roe seg ned.

 

http://www.anandtech.com/show/3774/welcome-to-valhalla-inside-the-new-250gb-xbox-360-slim/3

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre rapporter på hvor stille den er. Om den er på PS3-nivå er det et garantert kjøp!

 

Den gamle xboxn er på lik nivå med ps3! For meg til og med bedre. Bare synd den ikke leser Bluray. XBox har teknisksett bedre grafikkort og flere onlinespillere som xboxlive koster penger.

Totalt irrelevant, for jeg snakket aldri om maskinens prestasjoner - det gidder jeg ikke å gå inn på engang - men støynivået. Og der har Xboxen vært rene støvsugeren i forhold til min PS3.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre rapporter på hvor stille den er. Om den er på PS3-nivå er det et garantert kjøp!

 

Den gamle xboxn er på lik nivå med ps3! For meg til og med bedre. Bare synd den ikke leser Bluray. XBox har teknisksett bedre grafikkort og flere onlinespillere som xboxlive koster penger.

Totalt irrelevant, for jeg snakket aldri om maskinens prestasjoner - det gidder jeg ikke å gå inn på engang - men støynivået. Og der har Xboxen vært rene støvsugeren i forhold til min PS3.

 

Upps, da var det misforstått fra min side, sorry :blush:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dagbladet har prisene klare:

 

Kinect-sensoren med Kinect Adventures: 1300 kr

Nye Xbox 360 Arcade 4 GB: 1800 kr

Bundle med ny Arcade og Kinect-sensoren og Kinect Adventures: 2800 kr

 

Veiledende priser altså, regner med Elkjøp og lignende legger seg noen hundrelapper under.

Lenke til kommentar

Dagbladet har prisene klare:

 

Kinect-sensoren med Kinect Adventures: 1300 kr

Nye Xbox 360 Arcade 4 GB: 1800 kr

Bundle med ny Arcade og Kinect-sensoren og Kinect Adventures: 2800 kr

 

Veiledende priser altså, regner med Elkjøp og lignende legger seg noen hundrelapper under.

 

Det er feil fra Dagbladet garantert. I usa så er Kinect bundle med 4gb 360 $299. Samme pris som 250gb der borte.

 

Så Kinect bundelen vil koste rundt 2000kr, samme som 250gb gjør nå.

 

4gb 360 alene vil koste rundt 1500, hvis den i det hele tatt slippes her. Muligens 4gb kinect bundle og 250gb 360'en vil være nok.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...