Gå til innhold

iPhone 3GS:Vise klokka på Hjem-skjermen, evt. i topbar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen mulighet for å vise den reele tiden på Hjem-skjermen, eventuelt ha klokka stående i topbar'en på telefonen? Har IOS4 og ikke nevn jailbreak som løsning (selv om det er en løsning i seg selv) :)

Endret av Goliath
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, ellers hadde jeg jo ikke spurt :)

Man vet aldri!

Jeg mener å ha lest noe om en telefon hvor operatørnavnet og klokken byttet plass etter en oppgradering til iOS 4.0. Da du gikk fra 3.* til 4.0, oppgraderte eller resatte du alt? Var telefonen din jailbreaket fra før? Er det mulig med et bilde (trykk på hjem- og låseknappen samtidig)?

Skrevet

Hm, merkelig detta. Jeg hadde jailbreak tidligere og brukte et program for å fjerne blant annet operatørlogo men fjernet JB'en det for en stund siden i påvente av IOS4. Jeg kan ikke huske at jeg har hatt klokken i midten der fra før av men ser nå på bilder av telefonen at klokken OG operatørlogo skulle ha stått det.

Slik ser springboarden min nå:

post-64633-1277235088,523_thumb.png

Mistenker at JB'en har tullet til dette :hmm:

Noen andre ideér?

Skrevet

Noen andre ideér?

Du svarte ikke på spørsmålet mitt om du hadde oppgradert eller resatt telefonen til 4.0. ;)

Jeg valgte sistnevnte, og da forsvant alle spor etter jailbreaken fra 3.1.

Skrevet

Jeg har nok oppgradert den. Hvordan gjør jeg en resett og mister jeg eventuelt bilder, adressebok etc.?

Her finner du en enkel guide for å gjenopprette telefonen. Bildene kan (og bør) du overføre til maskinen før du gjenoppretter. Nå vet jeg ikke hvilket operativsystem du bruker, men for OS X anbefaler jeg Image Capture. Adresseboken er det også mulig å synkronisere på flere måter, avhengig av hvilke tjenester du benytter (Gmail, MobileMe) og operativsystem.

En annen løsning er å jailbreake, installere OpenSSH og manuelt kopiere over det du vil ta vare på. Dette krever derimot at du også jailbreaker etter å ha gjenopprettet, for å kunne overføre backupen manuelt tilbake til telefonen.

Skrevet

Jeg har nok oppgradert den. Hvordan gjør jeg en resett og mister jeg eventuelt bilder, adressebok etc.?

Hoyreklikk paa iPhonen i iTunes og click Back Up. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...