Gå til innhold

Panasonic GD 87 vs. Sony Ericsson T610??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Panasonic er ikke kulere eller mindre nei du gutt.. SET610 er nok overlegen Panasonic på de fleste områder, bortsett fra skjermen vil jeg tro. Og Tadcomp, du vet vel ikke helt hva du snakker om ? GD87 kameraet er overlegent det T610 har jeg hørt. Kan visst ta 1024x768 bilder med det :o :shrug:

 

All-around knuser T610 Panasonicen ned i bakken altså. :yes:

Lenke til kommentar

Javel...

 

T610 er lettere (95 gram)

GD87 er tyngre (103 gram)

 

T610 er minst i volum (77 cm³)

GD87 er størst i volum (89cm³)

 

Les forresten:

 

Test av T610

og

Test av GD87

 

 

Edit; begynte på posten før jeg leste det du hadde skrevet VeXx, og maks. oppløsning på et kamera i dag er 640x480 (i Norge vel og merke...) (7650/3650/S55 modul/SE modul) Det står dessuten i testen at kameraet har en oppløsning på 132x176, mens T610 har en maks. oppløsning på 288x352...

 

Så det så! 8)

Lenke til kommentar
andersz

Skrevet: 17 Jun 2003 00:23 Tittel: Panasonic GD 87 vs. Sony Ericsson T610??

Hvilken bør kjøpes.... ??

 

Anders da, vi svarer deg jo ærlig på spørsmålet ditt. T610 ER en bedre telefon, les hvilken test side du vil, men synes du skal høre på folk som har hatt begge telefonene selv. Helt OK om du liker designet bedre på GD87, men ikke bruk penger på den telefonen, er ikke verdt det. Liker du klapptelefonstil, så se på Sansung SGH-V200 heller :yes::)

Lenke til kommentar

Kamerat, hvis du skal ha en mobil med bra design , sjerm og lyd er det samsung v 200 som er konge. den slår se t 610 og panasonic i disse punktene. desutten er det ikke mange som har den . hvis du skal gå etter pris bør du kjøpe t 610 , design og en mobil som ikke mange har samsung v200 . dyr mobil som er helt på trynet panasonic gd 87 . valget er ditt

Lenke til kommentar

Jeg har hatt GD87, nå har jeg som sagt Qtek og T610. Var på nippet til å ta V200, men hvorfor skal jeg ta en telefon som ikke kan legge til ord i T9, heller ikke har mer å skryte av enn en grei skjerm,roterbart kamera og 40 stemmers poly toner. Design? jaja, det er smaks sak

 

 

GD87 var skuffende både innholdsmessig og den er slettes meg ikke mindre enn T610. (begrunnet i at dersom du i det hele tatt skal bruke den må den flippes opp, dermed større=)

 

Du kan heller ikke ha ca mer enn 40kb store filer. Dermed begrenses det noe. Den har ikke plass til mer enn 200 kontakter og 12-20 sms (avhengig av simet)

Den har 1mb minne, til et motsetning har T68i 1,25Mb og T610 2MB.

 

Skjermen til GD87 virket for meg like grei som ericsson sin (men den var lettere å se i solen)

Batteriet på T610 er bedre, samt at det finnes mer ekstra utstyr til ericsson sine telefoner. Både av nytte og diverse ting som slettes meg ikke er så nødvendig

Lenke til kommentar
SET610 er nok overlegen Panasonic på de fleste områder, bortsett fra skjermen vil jeg tro.

 

Skjermen er jo TFT, og SE sin er STN. TFT trekker MYE mer strøm, men man får klarere farger og bedre kontrast.

STN'en på T610 er konge innendørs, men blir svak i sollys utendørs...

Dessverre!

 

Anyway ... velg T610. Den er overlegen GD 87!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...