Gå til innhold

NSB Fascist Bedrift


Anbefalte innlegg

Oppdaget til min store forundring at NSB ikke tilbyr anonym flexus/periodebillett ala ruter. De krever full registrering inkludert bilde og argumenterer med at "hvis du mister kortet, kan du sperre det og få erstattet kortet"

 

For å gjøre din reise og kundeopplevelse så enkel og brukervennlig som mulig, trenger NSB og Ruter å få tilgang til hverandres kundeopplysninger. Både NSB og Ruter vil bruke kundeopplysninger i forbindelse med gjennomføringen av reiser, for å oppdatere reisekortet og i forbindelse med kundeservice til deg.

 

Hvorfor i all verden trenger de fulle personopplysninger for å kunne kartlegge folks reise-mønster ?

Det burde jo holde med å kunne registrere antall "enheter" som reiser når og hvor ?

 

staten og snuten med pst i spissen fråtser i folks daglige digitale avtrykk.

 

Kjenner jeg blir kvalm av denne snik-orwellianiseringen.

 

Og hvis noen prøver å trekke frem sikkerthet som argument så kjenner jeg at vedkommende burde have a coke and a smile and shut the fuck up.

 

Og en annen ting, dette 20,- kr tillegget de tar for å kjøpe billett på toget, burde være ulovlig. Helt urimelig. Eksempel: jeg stresser for å rekke toget, benytter meg av automaten på stasjonen for å kjøpe på forhånd slik som fascistene "tvinger" oss til, men jeg får STOP-NO-DON'T av automaten, da den ikke klarer å lese kortet (ja det er dekning osv osv). så må man skrinlegge det prosjektet for å rekke toget og da kjøpe billetten ombord. hvor du da prøver å forklare han hoffnarren i kostyme, at det er uaktuelt å betale det grunnlovsstridgige og udemokratiske straffegebyret, da deres fasiliteter er compromised, jeg kan ikke ta høyde for dette og beregne ekstra tid. at nsb utviser noe annet enn forståelse er skremmende. de lager her et system, en felle om du vil, hvor de kan skaffe seg noen bi-inntekter ved å pisse på folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...