Gå til innhold

Er LOTRO free to play nå? :O


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som jeg har alt det samme som en som har betalt, og flere jeg kjenner spiller også nå, gratis.

Codemasters startet "Welcome back week" siden de måtte utsette lanseringen av F2P. Alle kontoer skal ha blitt aktivert, selv om du ikke har betalt noe.

 

Når F2P lanseres så vil du fort se begrensningene en gratiskonto har.

Lenke til kommentar

Forstår meg ikke på den utrolig frustrerende login problemene jeg har.

Brukte en evighet med å laste ned Lotro og en evighet med å patche det. Har også en konto men når jeg prøver å logge meg innpå (gjennom TurbineLauncher.exe) så står det bare feil brukernavn/passord. Men får til å logge meg innpå nettsiden deres med samme brukernavn/passord.

Hjelp.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg forstår det rett når jeg hører at alt content som kom på release, dvs alt av quests og slik opp til lvl 50 er gratis og tilgjengelig?

 

 

http://www.lotro.com/betasignup/vipchart.html

 

Levelcap er 50, men du har bare quests i 3 områder; som burde få deg til level 20 eller så.

Personlig så synes jeg at du får veldig lite gratis; grei "trial", men skal du basere deg på å faktisk spille spillet, så må du betale.

Lenke til kommentar

Ah, riktig. Er livstidsmedlem selv, så jeg har ikke satt meg så inn i det :)

Forskjellen mellom premium og free er vel bare en character slot?

Kjøper du et eller annet for ekte penger, så blir du automatisk premium medlem så vidt jeg vet.

 

Abonnerer du, så er du vip. Aner ikke hva det koster i måneden <.<

Lenke til kommentar

Mail fra Codemasters fra 3.november:

 

"Today marks an important milestone in the history of The Lord of the Rings Online™, (LOTRO) as it introduces a Free to Play model.

 

With that in mind, we are pleased to inform you that your Codemasters Online Player Account can now be used to access The Lord of the Rings Online free of charge. All you need to do is download the game and use your existing account details to log in and play.

 

To re-iterate, LOTRO is now Free-to-Play so you will not be charged. If you do not wish to take advantage of this there is no need to do anything and you may disregard this email.

 

If you're still unclear as what Free-to-Play means to you, why not take a look at our Free-to-Play FAQ on the website.

 

Click here to download the latest client."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...