Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanerer jeg for mye?


Gjest Ronkert

Anbefalte innlegg

Gjest Ronkert

Hei

 

Jeg er en gutt på 19 år som mener jeg onanerer for mye, blir gjerne 3 - 4 ganger daglig.

Skjer liksom litt av seg selv, hånden bare glir ned i buksa når jeg sitter og ser på TV og da er det fort gjort å begynne.

Syns jeg onanerer alt for mye, hva kan jeg gjøre med dette?

 

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt21

Hei

 

Jeg er en gutt på 19 år som mener jeg onanerer for mye, blir gjerne 3 - 4 ganger daglig.

Skjer liksom litt av seg selv, hånden bare glir ned i buksa når jeg sitter og ser på TV og da er det fort gjort å begynne.

Syns jeg onanerer alt for mye, hva kan jeg gjøre med dette?

 

Takk for hjelp.

Dette er jo helt normalt, er 21, jeg både runker og har sex, ofte 4-5 ganger hver dag eller mer, når jeg er veldig kåt. Gjør dette når jeg har lystog hvis det passer for meg da, ikke noe unormalt i å onanere så ofte! Bare et sunnhetstegn og at kroppen fungerer, spør du meg. Det er ikke som en her skrev, noen som helst fare for impotens og vond rygg eller hva det var! Det er heller motsatt, slik jeg opplever det, jo mer jeg runker eller har sex, jo større lyst får jeg!

 

 

Bare runk i vei når du har lyst:)

Lenke til kommentar

Man taper testosteron ved utløsning. Ved hyppig bruk rekker ikke kroppen å fylle opp lageret igjen. Det resulterer i ujevn hormonbalanse og endret sinnstemning.

Tihi. Det forklarer homofile. Som unge runket de så mye at testosteronnivået sank. Dermed begynte de å titte på andre gutter. (men seriøst, noen forskere hevder jo at homofile skyldes mindre testosteron i livmoren)

Lenke til kommentar

Man taper testosteron ved utløsning. Ved hyppig bruk rekker ikke kroppen å fylle opp lageret igjen. Det resulterer i ujevn hormonbalanse og endret sinnstemning.

Tihi. Det forklarer homofile. Som unge runket de så mye at testosteronnivået sank. Dermed begynte de å titte på andre gutter. (men seriøst, noen forskere hevder jo at homofile skyldes mindre testosteron i livmoren)

Det er gjerne fordi de veldig hardt prøver å finne ut hvorfor noen blir homofile :)

For mye testosteron kan dog gjøre mer skade enn for lite.

Lenke til kommentar

Emner som dette får - med kategoriens generelle seriøsitet i tankene - en relativt kort lenke for tull og tøys. Svar saklig. Det går ut over innlegg som behandler emnet med humor, noe som egentlig burde være OK. Beklager det, men vi har ikke nok barnevakter i kategorien...

 

Geir :)

Minner om denne ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...