Gå til innhold

Get HD PVR vs Canal Digital HD PVR


Anbefalte innlegg

Har i 7-8 måneder nå hatt Get sin HD PVR med tv-signal via fiber.

Jeg har i et par måneder hatt store problemer med pixelering i bildet. Leverandøren Eidsiva bredbånd har sagt at de skal sjekke det ut, men ingen ting skjer, og jeg begynner egentlig å bli temmelig lei.

 

Pixeleringen er ganske plagsom på kanaler med vanlig oppløsning, HD kanaler er så og si ubrukelige. I forhold til fakturering er det nok greit, tror jeg får kompensasjon, men det viktigste er jo å ha noe som fungerer.

 

Tidligere hadde jeg parabol og en HD PVR fra Canal Digital. Det er to år siden jeg kjøpte denne boksen nå, så det var en tidlig modell, og den hadde en del trøbbel.

Det jeg nå lurer på, er om denne PVRen har blitt bedre?

 

Canal Digital med Family Film er egentlig en kanalpakke som passer meg helt utmerket.

 

Fint med innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Historisk så er det veldig få av disse subsidierte boksene som er spesielt mye og skryte av. Jeg leste en tråd på AV forumet at det gikk rykter om at Canal Digital skulle lisensiere en Technisat boks i nær fremtid, men jeg har ikke klart å få bekreftet dette. Jeg tviler dog på at det er hold i disse ryktene da Technisat er det ypperste merket innen satelittutstyr og koster deretter.

Lenke til kommentar

Har også hørt rykter om at Canal Digital kommer med en ny boks, og det hadde jo vært perfekt. Det er egentlig derfor jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre; hadde jeg visst det hadde kommet, visste jeg at jeg skulle vente.. det er litt vanskelig..

 

Ønsker fortsatt noen kommentarer på hvordan CD sin PVR fungerer nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...