Gå til innhold

HTC Desire - merkelige reaksjoner enkelte ganger med skjermen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk endelig Desire'en min i forigårs, og den er super.

Men det er en ting som irriterer veldig.

 

Det som skjer er at når jeg f.eks er inne i et program og går til hjem, og deretter f.eks skal trykke på menyen (nede til venstre), blir den "oppgaveoversikten" (den dere får når dere drar ned topplinjen) dratt ned, til tross for at jeg trykker helt på andre siden av skjermen. Dette er veldig irriterende, og det skjer ikke hele tiden, men veldig ofte. Jeg tenkte kanskje jeg måtte kalibrere skjermen, men fant ingen instilling for dette.

 

Det virker for meg som en software-feil, men kan alltids ta feil. Er ikke keen på å levere den inn da jeg må gå mobilløs enda lenger, men er det kun meg som har denne feilen må jeg vel bare.

 

Noen andre som har opplevd dette på sin HTC?

 

Tusen takk for svar!

- PD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har opplevd det samme på min, men jeg fant ut at det vasr måten jeg holdt telefonen på som gjorde det.

jeg hadde en eller flere fingre over "toppen av telefonen og var i tidevis berøring med toppen av skjermen det kombinert med berøring lengre nede og en håndflate som var i litt kontakt med skjermen fikk ned "oppgaveoversikten".

 

for meg så er problemet helt vekke så lenge jeg har litt kontroll på fingerene mine. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...