Gå til innhold

Idiot forsikring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å få netcom forsikring på abo.

Stikk innom nærmaste netcom forhandler:

Klart Svar, Telebutikken, Elkjøp, Lefdal, Expert...

og oppgi mobilnr og så skal dei kunne fikse det.

 

Trur og du kan ringe inn til Netcom 05050 å fått fiksa det, men det er eg ikkje heilt sikker på.

 

Ps Forsikring kan ikkje tilknyttast kontantkort.

Og forsikringa følger simkortet, det vil sei at forskringa gjeld for den telefonen det står i.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Har leita ein del rundt dei siste dagane. Men det vert nok Elkjop som dreg det lengste strået denne gongen også.

 

Min lokal elkjop har foresten forbetra seg voldsomt når det gjeld kundeservice. og Peiling. Dei har ansett unge folk som kan mobil til å selle det. Folk som kan tv til det pc til det osb.

 

Det einaste som gjer at eg ikkje spurtar opp på elkjop å bestiller er at dei har slakta den billege 3 års forsikringa og erstatta den med ei dyrare forsikring som berre varer eit år. Men eg greier vel å øydelegge mobilen innen eit år ;)

 

Men det skal være sagt at elkjop har dei desidert beste tilboda.

Lenke til kommentar

No har eg lest gjennom den saken. Men kjem nok til å kjøpe forsikring uansett. Med ein mobil til 6000 kr tek eg ingen kjangsar. Eg veit at eg kjem til å øydelegge den! Og då er ikkje 500 kr for gale for ein ny.

 

Øydelegge den SKAL eg. Nå eg ser at forsikringa går ut skal eg forsikre meg om at eg tilfeldigvis dett utav båten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...