Pop-fiske Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hei, Me er ein gjeng på 6 stk, ein gruppe beståande av 12-16 åringa. Me driver ein del privat match, og er generelt ein "sniperclan." Men også andre våpen så klart! Spele gjelder såklart MW2! Me søker 3 stk, alderen bør ikkje vere høgare enn 20 år.. Og ikkje under 14 år. Lag ein god søknad til meg, så skal me i clanen vurdere det. Er du godkjent der, får du ein tryout. Vår tryout består av; -Privat Match, sniper og vanlig. Blir 2v2 og oppover der ein spectater deg. -Me sjekker stats såklart. Prøv å vere i pluss, det er alltid ein fordel. -Public game. Du må kunne klare noko lunde å snipe- og bruke andre våpen skikkeleg. Bør ikkje vere ein nabb. Me har meldt oss inn i Game Battles (GB) og det blir kanskje NPL i seinare tid. Så, me vil ikkje ha inn folk som berre søker folk som berre trenger folk å spele med, men folk som vil "satse" litt på det. I søknaden bør du skrive litt om deg sjølv, kva du driver med osv.. Skyper er eit must! Mvh. Pop-fiske Endret 9. juni 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Fint om du poster hvilket spill dette gjelder. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Fint om du poster hvilket spill dette gjelder. Lenke til kommentar
ArTiiC_GhosT Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 10hi Hano folkz:DD<3 Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 10hi Hano folkz:DD<3 What Tha Fruit GosT Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hey, er en aggressiv no-scope/quick/scoper som gjerne vil være med i en sniper clan. PSN: iNt_Predator Dette er min andre account, er i LVL: 58 (ingen prestige) på main accounten men der bruker jeg ikke hele tida bare sniper så jeg lagde meg en ny en til bare sniping. LVL: 35 (ingen prestige) Primary: Intervention FMJ Secondary: Akimbo Magnum Equpipment og Special: Semtex/Throwing knife og stun Perks: Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro, Ninja Pro. Kill/Death ratio: 1.07 Accuracy: 45.26% Endret 17. juni 2010 av iNt_Predator Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Heey, Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye account. Står mellom: ArTiiC_Keyboardz, ArTiiC_Keyboard, ArTiiC_Mosquito, ArTiiC_Predator. Dere kan også gi noen forslag selv men de i ArTiiC har sagt det ikke skal være noe fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 6 eller mer vote. Nok en gang takk for at jeg fikk joine klanen ArTiiC Endret 17. juni 2010 av iNt_Predator Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Heey, Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye account. Står mellom: ArTiiC_Keyboard og ArTiiC_Keyboardz. Dere kan også gi noen forslag selv men de i ArTiiC har sagt det ikke skal være noe fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 5 eller mer vote Nok en gang takk for at jeg fikk joine klanen ArTiiC Keyboardz, lett. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Heey, Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye account. Står mellom: ArTiiC_Keyboard og ArTiiC_Keyboardz. Dere kan også gi noen forslag selv men de i ArTiiC har sagt det ikke skal være noe fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 5 eller mer vote Nok en gang takk for at jeg fikk joine klanen ArTiiC Keyboard. Den siste z'en adder litt fjortiss perspektiv over hele navnet, så gå for den uten. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Heey, Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye account. Står mellom: ArTiiC_Keyboard og ArTiiC_Keyboardz. Dere kan også gi noen forslag selv men de i ArTiiC har sagt det ikke skal være noe fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 5 eller mer vote Nok en gang takk for at jeg fikk joine klanen ArTiiC Keyboard. Den siste z'en adder litt fjortiss perspektiv over hele navnet, så gå for den uten. YES! Endeleg ein som ser det samme som meg!:D FJORTIZZPERSPEKTIV! Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) slettet Endret 17. juni 2010 av iNt_Predator Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hei, Me er ein gjeng på 6 stk, ein gruppe beståande av 12-16 åringa. Me driver ein del privat match, og er generelt ein "sniperclan." Men også andre våpen så klart! Spele gjelder såklart MW2! Me søker 3 stk, alderen bør ikkje vere høgare enn 20 år.. Og ikkje under 14 år. Lag ein god søknad til meg, så skal me i clanen vurdere det. Er du godkjent der, får du ein tryout. Vår tryout består av; -Privat Match, sniper og vanlig. Blir 2v2 og oppover der ein spectater deg. -Me sjekker stats såklart. Prøv å vere i pluss, det er alltid ein fordel. -Public game. Du må kunne klare noko lunde å snipe- og bruke andre våpen skikkeleg. Bør ikkje vere ein nabb. Me har meldt oss inn i Game Battles (GB) og det blir kanskje NPL i seinare tid. Så, me vil ikkje ha inn folk som berre søker folk som berre trenger folk å spele med, men folk som vil "satse" litt på det. I søknaden bør du skrive litt om deg sjølv, kva du driver med osv.. Skyper er eit must! Mvh. Pop-fiske Vi er en gjeng på 7 nå bestående fra 12-17 ;P Hva er NPL? Tror jeg fant det ut, søkte det opp på google xD. NPL = Norwegian Prestige League? Endret 17. juni 2010 av iNt_Predator Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Japp. Ligaen til MW2 liksom Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Japp. Ligaen til MW2 liksom Awesome, can't wait Endret 17. juni 2010 av iNt_Predator Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Hovedsaklig Sniper = nabb -.- Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Hovedsaklig Sniper = nabb -.- Ok? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hovedsaklig Sniper = nabb -.- Du er nabb som kjem med hovudsakleg on-topic words her. Eit veldig forklarande ord for, noobs, også nerds/veldig gode players. Og så ser eg at du skreiv i ein anna tråd som søker medlemmar. Dei skriver; Me prøvar å bli ein sniperclan, ettersom mange vil det. Så søker du i den; Er med, orker ikke sniperclan. Jaha? Nabb, les før du skriver.. Endret 17. juni 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Alle er så negativ for tiden. Lenke til kommentar
iNt_Predator Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Heey, Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye youtube account . Står mellom: KeyboardzMosquito, KeyboardMosquito, KeyboardzPredator, KeyboardPredator. Dere kan også gi noen forslag selv men ikkeno fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 6 eller mer vote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå