Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedsaklig Sniper = nabb -.-

Du er nabb som kjem med hovudsakleg on-topic words her. Eit veldig forklarande ord for, noobs, også nerds/veldig gode players. Og så ser eg at du skreiv i ein anna tråd som søker medlemmar. Dei skriver; Me prøvar å bli ein sniperclan, ettersom mange vil det. Så søker du i den; Er med, orker ikke sniperclan. Jaha? Nabb, les før du skriver..

 

 

Unnskyld, kan du skrive på Norsk? Altså Bokmål, så det går ann å forstå!

Btw, vet du ikke at Nabb står for "Newbie"? Slutt å lek så tøff, drittunge.

Lenke til kommentar

Hovedsaklig Sniper = nabb -.-

Du er nabb som kjem med hovudsakleg on-topic words her. Eit veldig forklarande ord for, noobs, også nerds/veldig gode players. Og så ser eg at du skreiv i ein anna tråd som søker medlemmar. Dei skriver; Me prøvar å bli ein sniperclan, ettersom mange vil det. Så søker du i den; Er med, orker ikke sniperclan. Jaha? Nabb, les før du skriver..

 

 

Unnskyld, kan du skrive på Norsk? Altså Bokmål, så det går ann å forstå!

Btw, vet du ikke at Nabb står for "Newbie"? Slutt å lek så tøff, drittunge.

 

Skaff deg ett liv og gå å plag noen andre, ingen bryr seg om et par stave feil her å der

Lenke til kommentar

Hovedsaklig Sniper = nabb -.-

Du er nabb som kjem med hovudsakleg on-topic words her. Eit veldig forklarande ord for, noobs, også nerds/veldig gode players. Og så ser eg at du skreiv i ein anna tråd som søker medlemmar. Dei skriver; Me prøvar å bli ein sniperclan, ettersom mange vil det. Så søker du i den; Er med, orker ikke sniperclan. Jaha? Nabb, les før du skriver..

 

 

Unnskyld, kan du skrive på Norsk? Altså Bokmål, så det går ann å forstå!

Btw, vet du ikke at Nabb står for "Newbie"? Slutt å lek så tøff, drittunge.

 

Nynorsk er, like mye som bokmål, en del av det norske språk.

 

 

Men ja, noob står for Newbie. Noe som var litt morsom i innlegget til Pop-Fiske er at han først kaller Sterk for nabb, for deretter å kommer med at noob står for "veldig gode players". Avslutter med å enda en gang kalle Sterk for nabb.

Så med det du skrev i innlegget ditt, Pop-Fiske, kategoriserer du Sterk som en veldig god spiller?

Lenke til kommentar

Hovedsaklig Sniper = nabb -.-

Du er nabb som kjem med hovudsakleg on-topic words her. Eit veldig forklarande ord for, noobs, også nerds/veldig gode players. Og så ser eg at du skreiv i ein anna tråd som søker medlemmar. Dei skriver; Me prøvar å bli ein sniperclan, ettersom mange vil det. Så søker du i den; Er med, orker ikke sniperclan. Jaha? Nabb, les før du skriver..

 

 

Unnskyld, kan du skrive på Norsk? Altså Bokmål, så det går ann å forstå!

Btw, vet du ikke at Nabb står for "Newbie"? Slutt å lek så tøff, drittunge.

 

Skaff deg ett liv og gå å plag noen andre, ingen bryr seg om et par stave feil her å der

 

Haha, så søte dere er xD

Lenke til kommentar

Hovedsaklig Sniper = nabb -.-

Du er nabb som kjem med hovudsakleg on-topic words her. Eit veldig forklarande ord for, noobs, også nerds/veldig gode players. Og så ser eg at du skreiv i ein anna tråd som søker medlemmar. Dei skriver; Me prøvar å bli ein sniperclan, ettersom mange vil det. Så søker du i den; Er med, orker ikke sniperclan. Jaha? Nabb, les før du skriver..

 

 

Unnskyld, kan du skrive på Norsk? Altså Bokmål, så det går ann å forstå!

Btw, vet du ikke at Nabb står for "Newbie"? Slutt å lek så tøff, drittunge.

 

Skaff deg ett liv og gå å plag noen andre, ingen bryr seg om et par stave feil her å der

 

Haha, så søte dere er xD

 

Gå å troll ett annet sted

Lenke til kommentar

hei, jeg er lett med i en sniper/******klan.

 

JEg HEter SniperEple på ps3n og sniper som sagt jevnlig. er driiit god på hardscope, og dragshotZ. har spillt i flere klaner før, og har også god erfaring fra NPL PS3 og XBOX.

 

K/D: 1.72 synkende.

ingame tid; Ca 13 døgn.

Alder: 17, 654 år. hvis jeg skal runde det ned til nærmeste hele tier blir det 17, 654 - 0,654.

 

jeg Rusher mye med ump, ak o.l

liker å snipe fort, og mange i slengen. er meget god med ak og fmj som er favorittvåpenet. har også mye erfaring fra cod 4, ca 16 døgn ingame. håper dere gir meg en Real tryoutZ snartZ! Love From TheSniPeREpleZx-xx

 

PS! PSN iD; SniperEple + xEple + xMaGiiSK - lykke te med addinga! see yahh Bro`s!

Lenke til kommentar

Er ganske interessert i dette, men et par spm:

1) Må du lage ny bruker ? F.eks ArTiiC_TMWH ?

2) Hvor seriøst er det snakk om? Er det sånn at du må være med å trene 5 dager i uken, ellers er du out ? (dere fatter hva jeg mener )

 

 

 

Marcus/TMWH

Lenke til kommentar

Er ganske interessert i dette, men et par spm:

1) Må du lage ny bruker ? F.eks ArTiiC_TMWH ?

2) Hvor seriøst er det snakk om? Er det sånn at du må være med å trene 5 dager i uken, ellers er du out ? (dere fatter hva jeg mener )

 

 

 

Marcus/TMWH

- Ja, ny brukar ;)

- Spel når du vil, er alltids litt folk her. Sitter ofte etter skule og på kveldane. MÅ ikkje spele kvar dag. Sitter ofte ein del i helgane, eg er der som regel kvar kveld ;) Så du må ikkje "trene" kvar dag visst du skjønna..

Lenke til kommentar

Hei, jeg er intressert i å bli med i clanen. Jeg har endel erfaring med quickscoping på private match.

 

PSN: xX-JehovaZ-Xx

 

 

Hadde xbox360 før, men på ps3-accounten er jeg i 2prestige lvl 52. Liker å snipe, og har egentlig alltid likt det. Favorittvåpenet mitt er Intervention, men bruker Barret.50cal også.

 

K/D ratio: 1,17

 

 

Har også skype ;) Er det noe mer dere lurer på er det bare å spørre.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er intressert i å bli med i clanen. Jeg har endel erfaring med quickscoping på private match.

 

PSN: xX-JehovaZ-Xx

 

 

Hadde xbox360 før, men på ps3-accounten er jeg i 2prestige lvl 52. Liker å snipe, og har egentlig alltid likt det. Favorittvåpenet mitt er Intervention, men bruker Barret.50cal også.

 

K/D ratio: 1,17

 

 

Har også skype ;) Er det noe mer dere lurer på er det bare å spørre.

 

Skype Navn? :)

Endret av Cup-Cakez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...