Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Me er ein gjeng på 6 stk, ein gruppe beståande av 12-16 åringa. Me driver ein del privat match, og er generelt ein "sniperclan." Men også andre våpen så klart!:)

 

Spele gjelder såklart MW2!

 

Me søker 3 stk, alderen bør ikkje vere høgare enn 20 år.. Og ikkje under 14 år. Lag ein god søknad til meg, så skal me i clanen vurdere det. Er du godkjent der, får du ein tryout. Vår tryout består av;

-Privat Match, sniper og vanlig. Blir 2v2 og oppover der ein spectater deg.

-Me sjekker stats såklart. Prøv å vere i pluss, det er alltid ein fordel.

-Public game. Du må kunne klare noko lunde å snipe- og bruke andre våpen skikkeleg. Bør ikkje vere ein nabb.

 

Me har meldt oss inn i Game Battles (GB) og det blir kanskje NPL i seinare tid. Så, me vil ikkje ha inn folk som berre søker folk som berre trenger folk å spele med, men folk som vil "satse" litt på det.

 

I søknaden bør du skrive litt om deg sjølv, kva du driver med osv..

 

Skyper er eit must!

 

Mvh.

Pop-fiske

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, er en aggressiv no-scope/quick/scoper som gjerne vil være med i en sniper clan.

 

PSN: iNt_Predator

 

Dette er min andre account, er i LVL: 58 (ingen prestige) på main accounten men der bruker jeg ikke hele tida bare sniper så jeg lagde meg en ny en til bare sniping.

 

LVL: 35 (ingen prestige)

Primary: Intervention FMJ

Secondary: Akimbo Magnum

Equpipment og Special: Semtex/Throwing knife og stun

Perks: Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro, Ninja Pro.

Kill/Death ratio: 1.07

Accuracy: 45.26%

Endret av iNt_Predator
Lenke til kommentar

Heey,

 

Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye account. Står mellom: ArTiiC_Keyboardz, ArTiiC_Keyboard, ArTiiC_Mosquito, ArTiiC_Predator. Dere kan også gi noen forslag selv men de i ArTiiC har sagt det ikke skal være noe fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 6 eller mer vote. ;)

 

Nok en gang takk for at jeg fikk joine klanen ArTiiC ;)

Endret av iNt_Predator
Lenke til kommentar

Heey,

 

Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye account. Står mellom: ArTiiC_Keyboard og ArTiiC_Keyboardz. Dere kan også gi noen forslag selv men de i ArTiiC har sagt det ikke skal være noe fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 5 eller mer vote ;)

 

Nok en gang takk for at jeg fikk joine klanen ArTiiC ;)

 

Keyboardz, lett.

Lenke til kommentar

Heey,

 

Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye account. Står mellom: ArTiiC_Keyboard og ArTiiC_Keyboardz. Dere kan også gi noen forslag selv men de i ArTiiC har sagt det ikke skal være noe fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 5 eller mer vote ;)

 

Nok en gang takk for at jeg fikk joine klanen ArTiiC ;)

Keyboard. Den siste z'en adder litt fjortiss perspektiv over hele navnet, så gå for den uten. :p

Lenke til kommentar

Heey,

 

Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye account. Står mellom: ArTiiC_Keyboard og ArTiiC_Keyboardz. Dere kan også gi noen forslag selv men de i ArTiiC har sagt det ikke skal være noe fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 5 eller mer vote ;)

 

Nok en gang takk for at jeg fikk joine klanen ArTiiC ;)

Keyboard. Den siste z'en adder litt fjortiss perspektiv over hele navnet, så gå for den uten. :p

YES! Endeleg ein som ser det samme som meg!:D:D FJORTIZZPERSPEKTIV!

Lenke til kommentar

Hei,

 

Me er ein gjeng på 6 stk, ein gruppe beståande av 12-16 åringa. Me driver ein del privat match, og er generelt ein "sniperclan." Men også andre våpen så klart!:)

 

Spele gjelder såklart MW2!

 

Me søker 3 stk, alderen bør ikkje vere høgare enn 20 år.. Og ikkje under 14 år. Lag ein god søknad til meg, så skal me i clanen vurdere det. Er du godkjent der, får du ein tryout. Vår tryout består av;

-Privat Match, sniper og vanlig. Blir 2v2 og oppover der ein spectater deg.

-Me sjekker stats såklart. Prøv å vere i pluss, det er alltid ein fordel.

-Public game. Du må kunne klare noko lunde å snipe- og bruke andre våpen skikkeleg. Bør ikkje vere ein nabb.

 

Me har meldt oss inn i Game Battles (GB) og det blir kanskje NPL i seinare tid. Så, me vil ikkje ha inn folk som berre søker folk som berre trenger folk å spele med, men folk som vil "satse" litt på det.

 

I søknaden bør du skrive litt om deg sjølv, kva du driver med osv..

 

Skyper er eit must!

 

Mvh.

Pop-fiske

Vi er en gjeng på 7 nå bestående fra 12-17 ;P

Hva er NPL? :p

Tror jeg fant det ut, søkte det opp på google xD. NPL = Norwegian Prestige League?

Endret av iNt_Predator
Lenke til kommentar

Hovedsaklig Sniper = nabb -.-

Du er nabb som kjem med hovudsakleg on-topic words her. Eit veldig forklarande ord for, noobs, også nerds/veldig gode players. Og så ser eg at du skreiv i ein anna tråd som søker medlemmar. Dei skriver; Me prøvar å bli ein sniperclan, ettersom mange vil det. Så søker du i den; Er med, orker ikke sniperclan. Jaha? Nabb, les før du skriver..

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar

Heey,

 

Jeg bare lurte på om dere kan vote på hva jeg skal hete til min nye youtube account :p. Står mellom: KeyboardzMosquito, KeyboardMosquito, KeyboardzPredator, KeyboardPredator. Dere kan også gi noen forslag selv men ikkeno fjortizz aktig eller tryhards. HaRdScOpeZ, ScOpeZ, SniPeZ etc. Trenger 6 eller mer vote. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...