Gå til innhold

Har Duke fått et nytt hjem? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Ser ut som det blir samarbeid med Take-Two og kanskje Source Engine 2?

Jeg blir også overrasket om Duke Nukem kommer ut før Half-Life 3 :p

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Om det er noen som fortjener å ta over Duke Nukem serien, så er er Valve en av de få IMHO! :)

 

Om så tilfelle, så vil jeg anta at de enten bare annonser at de har DNF i sin "varetekt" den 18 juni. Eller så blir det lansert den 18 juni.

 

Med tanke på at 3D Realms flere ganger har vært "98%" ferdig med spillet, men kom seg aldri til å slippe det grunnet diverse årsaker (bytte av grafikk motor, ikke fornøyd med visse deler av spillet ++++) så kan det hende at Valve har benyttet året som har gått flittig og spillet er klart til launch. Kan være at de har tatt mye ressurser i bruk, kjørt inn alt inn i Source2 engine og vips lansering av dette som en superstor overraskelse. Lov å håpe. ;)

 

Om DNF blir lansert ever så blir det garanter kjøpt inn for min del, såfremt det ikke driter seg loddrett ut og lager noe utrolig søppel. Men Duke er så hard og rå at dette bare må bli hardt og rått! ;)

Lenke til kommentar

Nå er det vel bekreftet at overraskelsen var Portal 2 relatert, så uten å være sikker tror jeg nesten at det er for godt til å være sant. Har vi noen skikkelige kilder egentlig?

Om ikke jeg husker feil så avlyste valve Portal 2 greine, og skulle ta en overraskelse istedenfor. at de avlyser Portal 2 opplegget, og så tar et overraskelses opplegg om portal 2 ville vært litt rart.

 

(hørtes spydig ut, men var ikke sånn ment)

Lenke til kommentar

Nå er det vel bekreftet at overraskelsen var Portal 2 relatert, så uten å være sikker tror jeg nesten at det er for godt til å være sant. Har vi noen skikkelige kilder egentlig?

Om ikke jeg husker feil så avlyste valve Portal 2 greine, og skulle ta en overraskelse istedenfor. at de avlyser Portal 2 opplegget, og så tar et overraskelses opplegg om portal 2 ville vært litt rart.

 

(hørtes spydig ut, men var ikke sånn ment)

http://gamer.no/artikler/60377/portal-2-forsinket/

the previously announced E3 ***PORTAL-2-THEMED-FOR-GOD'S SAKE*** surprise
Lenke til kommentar

HVIS duke kommer, så tror jeg det kommer til å bli en stor skuffelse. Ikke fordi det nødvendigvis ikke er bra, men fordi forventningene er for store. Og det finnes en mulighet for at konseptet har gått fulstendig ut på dato.

 

Duke er et spill som har blitt finpusset og finpusset i 10år, med stadige kode omskrivninger, story omskrivninger, feature creeps, etc etc. Men sånn går det når sjefen er perfeksjonist og hadde lomma full av gryn - det ble aldri bra nok.

 

Om valve har fått kloa på sourcen, så tipper jeg de har pushet hardt for å gjøre spillet ferdig as-it-is, og selge på hype. Så får vi håpe at det er såpass kult at det kan bli en DNF3

 

..men en del av meg skulle gjerne sett at det ikke kom en release på 10år til, og at ryktene fortsatte...

Duke Nuken var forut for sin tid, og derfor var kult. Ville det vært like kult om det ikke var forut for sin tid? Jeg tviler litt i grunn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...