Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Foretrekker guttene/mennene her lave eller høye jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir tiltrukket av alle slags type jenter, men faller som oftest for søte jenter og da helst små. Petit jenter er sykt digg, elsker det. Forrige dama var 156, pitteliten og søt. Vet ikke helt hva det kommer av. Tror ikke det har noe med å føle seg stor og sterk å gjøre ettersom jeg er 197, 100kg og sterk (trent styrke aktivt i 3 år), så alle jenter blir på en måte små og svake uansett :)

Lenke til kommentar

Ye, det er vel størst enighet om at jenta oftest bør

være lavere enn gutta. Menn er vel generellt høyere

enn kvinner også, gjennomsnitlig? Men det finnes jo

som nevnt unntak; for litt sia møtte jeg på ei som

var veldig høy, minst like høy som meg (186 cm)

og hu var veldig sjarmerende og pen/flott,

men blir liksom ikke like 'søt' da...

 

Jeg blir tiltrukket av alle slags type jenter, men faller som oftest for søte jenter og da helst små. Petit jenter er sykt digg, elsker det. Forrige dama var 156, pitteliten og søt. Vet ikke helt hva det kommer av. Tror ikke det har noe med å føle seg stor og sterk å gjøre ettersom jeg er 197, 100kg og sterk (trent styrke aktivt i 3 år), så alle jenter blir på en måte små og svake uansett :)

 

Hør på han a. :D:tease:

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest Bruker-245639

Foretrekker kvinner som er høye på meg :w00t:

 

Høyde er mindre viktig for meg enn hva det har vist seg å være for kvinner. Jeg er mer opptatt av pupper kombinert med personlighet enn høyde...

Lenke til kommentar

Det er ett eller annet med jenter rundt 180 som jeg finner veldig, veldig tiltrekkende. Møtt på et par nederlandske damer, og de er som kjent stort sett veldig høye, og jeg liker det veldig godt. Men det er ikke noe "krav", og jeg har aldri tenkt noe videre over høyden på de jeg har vært med. Selv er jeg 190, jeg kan ikke huske å ha møtt jenter som var høyere enn meg.

Hva er det med de 180-jentene du finner tiltrekkende da?

Lenke til kommentar

 

jeg er 156 er det for lavt eller .

Du vet at du svarer på et seks år gammelt innlegg, ikke sant?

 

For hva det er verdt, jeg er godt over snittet i høyde og har i prinsippet ikke noe problem med at ei dame er 1.56.

 

Herregud, ja. Tiden flyyyyr

Endret av En frøken
Lenke til kommentar

Jeg er 172 cm høy kvinne og har gigakomplekser for det.. Alle menn foretrekker kvinner som er under 160 eller rett over, leser aldri/veldig veldig sjeldent menn som liker jenter som er rundt min høyde. Suger for meg som ikke kan gjøre noe med høyden min, hadde det gått an å operere seg så hadde jeg gjort det.. Når til og med menn som er sånn 195 cm høye syns jeg er for høy så er løpet kjørt for min del egentlig:/ Og nei jeg har ikke problemer med å være sammen med noen som er like høye som meg.. Har vært i tre forhold, han første var vell 180 og noe.. Han også hadde en "fascinasjon" av små kvinner.. han andre var 195 og syns jeg var for høy. altså han hadde foretrukket om jeg var 10 cm kortere (dette var et veldig dårlig forhold, han påpekte alt som var feil med meg) og sistemann var nøyaktig like høy som meg. han har fått ny kjæreste etter meg og hun er selvfølgelig kjempe liten, jeg ser ut som et monster i forhold.. 

Jaja, er vell lagt opp til at jeg ikke får være feminin og søt. 



Anonymous poster hash: 76225...8b2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jeg vil nå mene at det er viktigere at du er søt og passe oppgående, enn hvor høy du er. Men det er meg. Det er ikke noe vits i å ha komplekser for høyden sin. Det er ikke noe en får gjort noe med uansett.

Lenke til kommentar

 

Jeg er 172 cm høy kvinne og har gigakomplekser for det.. Alle menn foretrekker kvinner som er under 160 eller rett over, leser aldri/veldig veldig sjeldent menn som liker jenter som er rundt min høyde. Suger for meg som ikke kan gjøre noe med høyden min, hadde det gått an å operere seg så hadde jeg gjort det.. Når til og med menn som er sånn 195 cm høye syns jeg er for høy så er løpet kjørt for min del egentlig:/ Og nei jeg har ikke problemer med å være sammen med noen som er like høye som meg.. Har vært i tre forhold, han første var vell 180 og noe.. Han også hadde en "fascinasjon" av små kvinner.. han andre var 195 og syns jeg var for høy. altså han hadde foretrukket om jeg var 10 cm kortere (dette var et veldig dårlig forhold, han påpekte alt som var feil med meg) og sistemann var nøyaktig like høy som meg. han har fått ny kjæreste etter meg og hun er selvfølgelig kjempe liten, jeg ser ut som et monster i forhold.. 

 

Jaja, er vell lagt opp til at jeg ikke får være feminin og søt. 

 

Anonymous poster hash: 76225...8b2

 

 

1.72 er jo ikke sååå høyt da? Trodde lange damer var populært jeg. :huh: Jeg er kun 1,75 selv, og jeg er gutt/mann. Det er verre det, mye verre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...