Gå til innhold

Skal kjøpe høyttalere til TV//PC bruk ca 2000,-


Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å kjøpe noen høyttalere til å bruke med TV og litt PC. Har egentlig lyst på et 2.1 system pga har ikke så egnet rom til 5.1. Men har sett på Logitech Z 5500 og syns det ser litt interesant ut, men har altså egentlig lyst på 2.1 og det er også litt utenfor budsjettet mitt.

Det jeg vil ha er høyttalere som kan spille ganske høyt med god og fyldig bass, lydkvaliteten er ikke så viktig, bare at de ikke skurrer.

 

Noen som vet om noen? Har også sett litt på Logitech Z 2300, men noen som vet om noen bedre til 1500 eller mindre?

Endret av Zero-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har tenkt å kjøpe noen høyttalere til å bruke med TV og litt PC. Har egentlig lyst på et 2.1 system pga har ikke så egnet rom til 5.1. Men har sett på Logitech Z 5500 og syns det ser litt interesant ut, men har altså egentlig lyst på 2.1 og det er også litt utenfor budsjettet mitt.

Det jeg vil ha er høyttalere som kan spille ganske høyt med god og fyldig bass, lydkvaliteten er ikke så viktig, bare at de ikke skurrer.

 

Noen som vet om noen? Har også sett litt på Logitech Z 2300, men noen som vet om noen bedre til 1500 eller mindre?

 

da er z5500 det beste valget du kan ta. de spiller høyt og har god bass men lydkvaliteten er ikke på topp men det er mye lyd for pengene. absolutt anbefalt å spandere på seg de ekstra kronene

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/sok?pg-q=1s4y4ucul96

 

billigere får du de trolig ikke.

 

men de er de ultimat høytalerne til den prisklassen

 

har ikke prøvd de selv men alle sier så og alle skryter av de til tusen. man kan få høytalere ned i 100kr men det er langt i fra noe bra noe, det er ultimate dritt igjen.

 

z5500 er et meget godt valg og du kommer ikke til å angre på de 800kr ekstra i det hele tatt. guaranteed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...