Vakuum Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 Satt og leste et intervju med en av valve folka igår.. Noen ting som jeg tipper de fleste ikke vet er.. Half-life 2 kommer til å supporte opptil 2k x 2k texturer (2048 x 2048 pixler) Player limit er noe som mod folkene må bestemme, og ikke noe selve half-life2 styrer (dvs istede for 32 players støtter source 10 000 max? hvem vet..) Mappene i Half-life 2 kan inneholde zip fil med texturene i. dvs man kan mekke texturer til sitt map, legge dem i en zip fil og tilslutt inkludere dem i map filen. Man kan sikkert også ha dem ved siden av sånn som før. Resten kan man lese her og her
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 så lenge vi ikke vet noe nøyaktig om multiplayer delen til half life 2 så kan jeg uheldigvis ikke kommentere om f.eks 300spillere på et brett vil være positivt eller negativt, foreløpig vil jeg heller si de virker negativt..
JoeDohn Skrevet 15. juni 2003 Skrevet 15. juni 2003 *se det for seg* *SPAWN* splatt! *SPAWN* splatt! *SPAWN* splatt! *SPAWN* splatt! da må vi få store brett også...
JohndoeMAKT Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Telefrag og worldspawn er jo halve sjarmen til FPS spill
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Interessant. Gleder meg allerede til å få 100 frags på første runde
siDDis Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 det fleste klienter greier knapt 16 spelere samtidig uten lag eg kunne sikkert ha greid 1000 spelerar samtidig på mi linje
zeox Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Håper det følger med en world-editor... Leste på planethalflife.com for en stund siden at valve skulle slippe ut en SDK (Software Developer Kit) som ineeholdte bl.a. en map editor som het hammer ellerno... De skulle slippe den to-tre uker før HL2 kom i hyllene
dimetho Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 De-Dust med 10000 stk, tenk deg DET stor de_dust mappet! Og hvor lange runder... og ventetid :oops:
smetho Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 Doh, selv om man har MULIGHET til mange spillere betyr det ikke at det må være slik. Fælt så fokus det ble på det. Er det ikke greitt med frihet for utviklerne? Ikke vært så opphengt i CS-mentaliteten
joac Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 Doh, selv om man har MULIGHET til mange spillere betyr det ikke at det må være slik. Fælt så fokus det ble på det. Er det ikke greitt med frihet for utviklerne? Ikke vært så opphengt i CS-mentaliteten godt sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå