Gå til innhold

God og svart musikk?


Anbefalte innlegg

Vel, da var russetiden over, og den har satt sine spor. Jeg har blitt en pop og teknohead. Har alltid hørt mye på 'Tallica, Slipknot, Disturbed og SOAD.

 

Nå etter russetiden har behoves for skikkelig musikk vokst seg sterkere takket være det svarte frøet av pop og tekno som lever inni meg.

 

Har virkelig fått sansen for en del av Satyricon, og digger bla Fuel for Hatred, Now, Diabolical, King, The pentagram burns og Black crow on a tombstone. Altså de sangene med litt liv i. Clayman av In Flames er også rå, samme går for Take this life, og også litt av Soilwork.

 

Noen her som sitter på mer musikk i samme stil? Har sjekka Dimmu, men har ikke helt sansen for dem. Blir litt for mye synth (om det er det det heter), og litt for lite tungt.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye fett her :) Noen som sitter på noen sanger/band som de mener glir inn i samme stil som her?

 

Regner med du ville likt de nyere platene til Immortal. Sons of Northern Darkness og Damned in Black. Anbefaler å sette seg litt mer inn i musikken og sjekke ut de første platene (Diabolical Fullmoon Mysticism og Pure Holocaust) da jeg synes disse er ufattelig mye bedre enn førstnevnte. De tar litt lenger tid å komme skikkelig inn i, men når du først har gitt dem endel lyttetid skjønner du fort hvorfor det er verdt det. Vil si det samme om Satyricon. Gi de fire første platene en real sjanse, spesielt Rebel og Nemesis.

 

Ligner ikke så altfor mye på musikken i playlisten din, men vil uansett anbefale å ta en titt på Ondskapt og Funeral Mist. Knallgode band begge deler.

 

e:leif

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...