Gå til innhold

Junifest 2010 - Carmelita - Farger


Anbefalte innlegg

Fin Peter Pan det der...riktig grønnfarger også :yes:

 

Ja, jeg tenkte på det. Skikkelig Peter Pan-type.

 

Katteportettet var fint. OG jeg har litt å sammenlikne med, både av egne og andres forsøk. :yes:

 

Synes du har fanget en ettertenksom og vakker pus i naturlige omgivelser, med glade farger.

 

Jeg har nesten ikke tatt bilder av katter, så er på en måte litt fornøyd. Den satt bare der, søte lille katten, så da kunne jeg jo like gjerne ta bilde.

 

------------------------

 

Glemte helt av å ta bilde i dag. Det eneste jeg har tatt er et lite snapshot mens vi spiste pølser, og det egner seg ikke her.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere trodde jeg hadde gitt meg nå?! Den gang ei. Jeg gir meg ikke så lett.

 

5. juni - Frikort

 

6. juni - Turkompis

post-132318-1275941131,2149_thumb.jpg

 

Alternativt bilde:

post-132318-1275941375,3885_thumb.jpg

Knut Anders Sørum i godt gospelhumør.

 

 

 

7. juni - Relasjonen til naturen

post-132318-1275941267,5004_thumb.jpg

 

 

Alternativt:

post-132318-1275941460,4752_thumb.jpg

 

 

Har visst blitt noen gåturer på meg etter hvert. Klapp på skulderen til meg selv. I dag har jeg faktisk gått så lenge som 2-3 timer.

Lenke til kommentar

Det er alltid dager hvor inspirasjonen ikke er helt på topp. Jeg følte selv at jeg hadde surret meg litt inn i et hjørne i løpet av de siste dagene.

 

Men i dag tok jeg med meg kameraet og gikk en liten tur ut mellom regnbygene og bare tok en haug bilder - turen gikk bort til ridesenteret for å se om det var noen hester der. Ble ikke noen brukbare hestebilder men mye annet rart; også noe som kunne brukes i junifesten samtidg som jeg fikk et par potensielle overganger for de neste dagene.

 

Dagens er jo direkte fornøyelig.

Lenke til kommentar

Det er alltid dager hvor inspirasjonen ikke er helt på topp. Jeg følte selv at jeg hadde surret meg litt inn i et hjørne i løpet av de siste dagene.

 

Men i dag tok jeg med meg kameraet og gikk en liten tur ut mellom regnbygene og bare tok en haug bilder - turen gikk bort til ridesenteret for å se om det var noen hester der. Ble ikke noen brukbare hestebilder men mye annet rart; også noe som kunne brukes i junifesten samtidg som jeg fikk et par potensielle overganger for de neste dagene.

 

Dagens er jo direkte fornøyelig.

 

Ja, det er vel det som nytter, å dra med seg kameraet og gå steder man ikke har gått før. Hadde tenkt å ta ringruta (en buss som går toten rundt), og gå av litt forskjellige steder i dag, men jeg ble litt opptatt. Tar det en annen dag istedet. Tror det kan bli veldig gøy, spesielt om jeg får med meg noen.

Lenke til kommentar

Ja, det er vel det som nytter, å dra med seg kameraet og gå steder man ikke har gått før. Hadde tenkt å ta ringruta (en buss som går toten rundt), og gå av litt forskjellige steder i dag, men jeg ble litt opptatt. Tar det en annen dag istedet. Tror det kan bli veldig gøy, spesielt om jeg får med meg noen.

Det høres ut som en morsom tur.

Lenke til kommentar

Synes du begynner å få en signatur med sarte, drømmende bilder, jeg, Carmelita. :)

 

Likte den flytende vofsen - tror den egentlig har en farge, som den ikke vil fortelle noe om.. :)

 

Hehe. Kan nok stemme det ja. Jeg er en veldig drømmende og følsom person, og det speiler nok seg i bildene mine også.

 

11. juni - Rød L - nødløsning

post-132318-1276448724,797_thumb.jpg

Om forhåpentligvis ikke altfor lenge kan jeg endelig kjøre uten den L'en.

 

 

12. juni - Leaving the lights on

post-132318-1276448810,6954_thumb.jpg

Dette er grunnen til en 11 timers lang togtur i går. Dette er vokalisten i bandet Leeland. Jeg kan med hånda på hjertet si at den konserten var helt fantastisk! Hadde bare lyst til å bli med de videre i kofferten.

 

13. juni - frikort

Helgens reise har slitt meg ut. Jeg har dødsliten, kvalm, dotter i øra og jeg har vondt i halsen etter noen timer med synging og skriking. Jeg orker ikke tanken på å gå ut med kameraet nå.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...