Gå til innhold

Hvordan har det seg at alle homoer heter Kjartan?


Siege

Anbefalte innlegg

Hvordan har det seg at "alle" homoer heter Kjartan?

 

Dette er ikke et frekt spørsmål. Jeg heter Kjartan selv og trekker dette spørsmålet ut fra både Kristian Valen og Ut I Vår Hage som bruker Kjartan som navn når de framstiller som homoer.

 

Dette er et rent forrundrende spørsmål. Hva er det med navnet Kjartan som passer eller blir tiltrukket å bli brukt på homofile?

 

Jeg prøver på ingen måte å krenke noen som helst. Jeg synes bare det var en morsom oppdagelse når jeg har sett dette rundt om i Norsk komedie.

 

Så kom med innspill til hvorfor, og husk at vanlig folkeskigg og forumregler gjelder, og at alle innlegg som framstiller som krenkende eller mobbete vil bli slettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Det er fordi i slutten av navnet ditt så er det TAN, og TAN er noe metroseksuelt/feminint uttrykk for brunfarge i vår generasjon.

De fleste homofile (merk: fleste) tar solarium for å få TAN(brunfarge) raskere enn alle andre menn med testosteron.

 

TV-selskapene har fanget opp dette (Fyren fra Sonen og andre diverse spamossmedsms-tvshow) og satt Kjar foran fordi Emiltan funker ikke.

Lenke til kommentar

Det virker som Norske komikere hermer veldig etter hverandre. Når de skal spille karakterer som snakker nordnorsk snakker de alle på den samme måten (og den måten de snakker på er egentlig en helt elendig imitasjon av Nordnorsk, men det er kanskje litt av poenget).

 

Jeg tror at de ser mye på hverandre og kopierer hverandre. Derfor så startet en komiker med homofil karakter kalt Kjartan som snakket som Per Sundnes og så hermet de andre slik at når nå en komiker skal lage en homofil karakter så heter han automatisk Kjartan og snakker som Per Sundnes. På samme måten som at etter Team Antonsen så sier alle nordlending karakterer norske komikere lager SKVUAtherhhh....

Lenke til kommentar

Kjenner ingen feite som heter Anders. Alle Anders-er jeg kjenner er over gjennomsnittet lange og tynne, så den hypotesen tror jeg du kan krølle sammen og slenge i papirkurven. Selv heter jeg Andreas og er ganske tjukk, men det er bare nesten Anders. :p

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...