Venesis Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Hva er det som gjør at det tåler varme så godt? Det blir jo ikke varmt i ovnen engang. Et mysterium av episke proporsjoner spør du meg! :-D Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Bakepapir kan begynne å brenne, det har bare grei motstandsdyktighet mot varme. Husker jeg stekte hvitløksbaguetter engang, ta tok hele bakepapiret fyr Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Er vel opp til en viss varme før det sier poff Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Bakepapir kan begynne å brenne, det har bare grei motstandsdyktighet mot varme. Husker jeg stekte hvitløksbaguetter engang, ta tok hele bakepapiret fyr Du forvekslet ikke bakepapiret med matpapir da tro.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg kan bekrefte at bakepapir kan brenne. Havnet noe bakepapir opp i grillen på ovnen vår engang, og da brant det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Nei. --- Edit: Til Gypsy --- Endret 29. mai 2010 av SML Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Ja, pass på så ikke papiret havner i grillen, da brenner det... Lærte det helt av meg selv! Men tror nok de har en eller annen antenningsgrense som svekkes for hver gang det blir brukt. Det papiret jeg har hjemme, står det faktisk på at det kan brukes på ny. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Synes ikke dette fortjener en egen tråd, hva med å bruke " Snedige ting du lurer på "(link i signaturen min) Endret 30. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå