Gå til innhold

Ixus 400 og CompactFlash!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kjøpte meg et nytt kamera i går, Canon Digital IXUS 400, og er storfornøyd! :woot:

Men, 32 mb var litt i minste laget. Vurderer 256 mb, og nå lurer jeg på hvor jeg finner billigste CF 256mb!

Hjelp?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, når jeg først er i gang; undervannshus, er det noe vits i? Blir bilda gode?

Er jo sikkert ganske kjekt å ta bilder under vann, men blir de bra, eller blir bare bilda sånn som med et engangskamera?

På forhånd takk! :)

Skrevet
PS Data selger nå Apacer 256 MB til 395,- (ukens tilbud). Har selv Apacer og er godt fornøyd.

Compact Flash Card 256MB, CF-256MB 395,-

Compact Flash Card 256MB Photo Steno, CF-256MBPS 539,-

Hva er forskjellen utenom prisen og navnet?

Skrevet

Photo Steno kortene skal være raskere å skrive til, men du vil nok neppe merke noe stor forskjell i praksis dersom du ikke har et proffkamera i den dyrere klassen som kan utnytte kortet.

Skrevet

Var ute etter ett par 128 MB brikker til stefaren min, så jeg så i går at du får CF brikker ganske billig på Psdata.no. Eksempelvis sparer du 100 kr. hvis du kjøper en 128 MB-brikke der istedet for hos Komplett.no ;)

Skrevet

Glad og fornøyd - til tross for Aalesunds tap mot Bodø/Glimt - hadde jeg endelig bestemt meg for å kjøpe CF-256 mb hos psdata.no

Men; hallo? 116 kr i frakt for en liten minnebrikke? Da kjøper jeg den heller hos min lokale fotobutikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...