Gå til innhold

Iphone 3GS eller 4G ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da er det berømte spørsmålet kommet 3GS eller 4G?

 

4G kommer i Juni (merk, i USA... i NORGE på høsten da eller?)

3GS kan jeg skaffe for 2600,- med det aboet jeg har (16GB) (+175kr pr mnd)

 

lurte på å kjøpe meg ny mobil nå, å tenkte å gå for 3GS.... Men den vil vell falle i pris når 4G kommer selvsagt? Men hva er så stor forskjell på 4G og 3GS egentlig, utenom design, hastighet og mindre skjerm tydeligvis? (mener jeg, ikke 100% sikker)

 

ville du gått for 3GS eller ventet på 4G?

dersom du ikke trenger ny telefon nå, vent. 4g's skjerm vil ha bedre oppløsning og sikker være langt raskere.

Lenke til kommentar

ja bare å annbefale så lenge det ikke er htc..

 

Hvorfor ikke HTC?

Hvordan specs er du ute etter?

 

har fått nok av HTC, skal ikke ha windows og telefonen må vere rask :)

 

Ja da er det berømte spørsmålet kommet 3GS eller 4G?

 

4G kommer i Juni (merk, i USA... i NORGE på høsten da eller?)

3GS kan jeg skaffe for 2600,- med det aboet jeg har (16GB) (+175kr pr mnd)

 

lurte på å kjøpe meg ny mobil nå, å tenkte å gå for 3GS.... Men den vil vell falle i pris når 4G kommer selvsagt? Men hva er så stor forskjell på 4G og 3GS egentlig, utenom design, hastighet og mindre skjerm tydeligvis? (mener jeg, ikke 100% sikker)

 

ville du gått for 3GS eller ventet på 4G?

dersom du ikke trenger ny telefon nå, vent. 4g's skjerm vil ha bedre oppløsning og sikker være langt raskere.

 

tror jeg venter på 4G ja, men likte ikke helt designet om det er slik det skal bli, virket veldig "plastikk knirkette ut"

Lenke til kommentar

Martin_Norge: Det var en gammel tankagang da. I alle fall med tanke på at det er den teknologiske verden vi snakker om. HTC Desire er en av de aller rasekeste telefonene du får tak i. Den har også Android og ikke WM. Til og med HTC HD2 som har WM er superrask.

 

Hvis du ikke vil ha HTC fordi det er tregt så tror jeg du må vente en god stund til det kommer noe som faktisk er raskere, i alle fall merkbart.

Lenke til kommentar

Martin_Norge: Det var en gammel tankagang da. I alle fall med tanke på at det er den teknologiske verden vi snakker om. HTC Desire er en av de aller rasekeste telefonene du får tak i. Den har også Android og ikke WM. Til og med HTC HD2 som har WM er superrask.

 

Hvis du ikke vil ha HTC fordi det er tregt så tror jeg du må vente en god stund til det kommer noe som faktisk er raskere, i alle fall merkbart.

 

hundrings på at du ikke har en iphone ;)

Lenke til kommentar

HTC med Android er jo utrolig raske telefoner. Se på Legend eller Desire. Synes begge to gir mye mer for pengene enn Iphone.

 

når man snakker om hvem som gir mest for pengene så har det vell mye hvor billig man faktisk kan skaffe den enkelte mobilen da vell? noen kan få en desire helt gratis gjennom jobbe mens andre må betale 6500,- for en iphone uten abo, varierer mye det da...

Endret av Martin_Norge
Lenke til kommentar

HTC med Android er jo utrolig raske telefoner. Se på Legend eller Desire. Synes begge to gir mye mer for pengene enn Iphone.

Hardwaremessig kanskje, men en telefon er mer enn det. Android leverer overhodet ikke varene når det gjelder apps og underholdning ala iTunes og spill.

Lenke til kommentar

Martin_Norge: Det var en gammel tankagang da. I alle fall med tanke på at det er den teknologiske verden vi snakker om. HTC Desire er en av de aller rasekeste telefonene du får tak i. Den har også Android og ikke WM. Til og med HTC HD2 som har WM er superrask.

 

Hvis du ikke vil ha HTC fordi det er tregt så tror jeg du må vente en god stund til det kommer noe som faktisk er raskere, i alle fall merkbart.

 

hundrings på at du ikke har en iphone ;)

 

Trenger ikke vente lenge heller Galaxy S kommer nå i Juni og den er mye raskere en Desire og har klart bedre spesifikk hele veien.

 

program har Desire og det er det eneste han anbefaler :p

 

Samsung bruker en 1GHz Cortex A8 Hummingbird CPU med en kraftigere GPU-del, istedetfor Snapdragon som Desire/N1 bruker.

 

Her kan du se en liten demonstrasjon. Se nå for deg Galaxy S med 2.2 Jamfør med N1 med 2.1 og 2.2 i denne grafen...

post-80037-1275588348,0206_thumb.png

 

En grundig test av Galaxy S!

 

 

http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478.php

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...