Gå til innhold

korleis få billigast mulig internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Har dette noe som helst med spill å gjøre? Nei. Vel, jeg høres vel alltid ut som en leke-moderator, men det plager meg faktisk veldig mye. Du roter til hele det flotte systemet de har her på forumet, og ødelegger hvis man for eksempel skal lete opp en gammel tråd.

 

Siden jeg først skrev noe, kan jeg likegodt hjelpe deg litt:

 

2. Ja, Telenor. De har vel mye bra, men hold deg unna ADSL-tilbudet deres.

 

3. For eksempel NextGenTel eller BlueCom er ganske gode. Jeg gidder faktisk ikke å svare. Å finne ut det er nesten lettere en å skru på datamaskinen, åpne IE, og komme det til Gamer.no, og deretter forumet. (Hint, hint: www.nextgentel.no og www.bluecom.no )

Lenke til kommentar

 

2. Ja, Telenor. De har vel mye bra, men hold deg unna ADSL-tilbudet deres.

 

 

Hvorfor holde seg unna Telenor sine ADSL tilbud? eneste grunnen jeg ser til å holde seg unna telenor er nedlastingsgrensene. Men da er det jo bare å velge et annet abonoment.

 

Min erfaring er at Telenor leverer mye mer stabile linjer enn bluecom. Kjenner en god del folk som har hatt problemer med bluecom og ustabil linje. Ikke bare at den er nede, men at man for veldig høy ping. Spesielt irriterende hvis man spiller.

 

NGT har ikke jeg noe erfaringer med, ettersom at de ikke finnes i området rundt her jeg bor, men jeg tviler på at de leverer mer stabile adsl linjer enn telenor. Jeg har en telenor linje og har så og si aldri problemer og nedlasninshastigheten er alltid på topp.

 

Men NGT har kanskje en litt bedre pris, men det er jo ikke sikkert at de leverer der du bor..

Lenke til kommentar

 

2. Ja, Telenor. De har vel mye bra, men hold deg unna ADSL-tilbudet deres.

 

 

Hvorfor holde seg unna Telenor sine ADSL tilbud? eneste grunnen jeg ser til å holde seg unna telenor er nedlastingsgrensene. Men da er det jo bare å velge et annet abonoment.

 

Min erfaring er at Telenor leverer mye mer stabile linjer enn bluecom. Kjenner en god del folk som har hatt problemer med bluecom og ustabil linje. Ikke bare at den er nede, men at man for veldig høy ping. Spesielt irriterende hvis man spiller.

Vel, jeg skal vel ikke snakke så høyt. Min BlueCom-linje har aldri vært nede, selv om jeg en eller to ganger har opplevd at det går litt tregere, men forsvunnet raskt. Dette i løpet av ganske lang tid som BlueCom-kunde. Jeg kjenner en del folk med NGT-linje, og i forhold til den, så har BlueCom vært dønnstabilt. Det er uten tvil Telenor (også kalt "Tele(h)or" av dem som er skikkelig sure på dem). Jeg har hørt alt for mye dritt om dem til at jeg tør prøve. Har også lest tester, hvor Telenor og UPC nesten alltid har kommet dårligst ut blant de store. Alt dette varierer vel fra område til område, tydeligvis. Prøv gjerne Telenor, men jeg ville sjekket noen tester først, for Telenor ADSL kan være mer ustabile enn de fleste. Ja, jeg kjenner faktisk en del folk med Telenor, og mange av dem er svært lite fornøyd. (Jeg prøvde også en gang Telenor ADSL kundeservice, men karen hadde visst, av en eller annen grunn, dårlig kunnskaper, eller var i dårlig humør.)

Lenke til kommentar
1. Har dette noe som helst med spill å gjøre? Nei! Vel, jeg høres vel alltid ut som en leke-moderator, men det plager meg faktisk veldig mye. Du roter til hele det flotte systemet de har her på forumet, og ødelegger hvis man for eksempel skal lete opp en gammel tråd.

 

Siden jeg først skrev noe, kan jeg likegodt hjelpe deg litt:

 

2. Ja, Telenor. De har vel mye bra, men hold deg unna ADSL-tilbudet deres.

 

3. For eksempel NextGenTel eller BlueCom er ganske gode. Jeg gidder faktisk ikke å svare. Å finne ut det er nesten lettere en å skru på datamaskinen, åpne IE, og komme det til Gamer.no, og deretter forumet. (Hint, hint: www.nextgentel.no og www.bluecom.no )

 

Nå har eg vert inn og sett på nokre av innlegga som du har svart på, og eg spør, kvifor gidder du og svare når du er så møkka sur, hæ !!! Du kritiserer nå alt her på forumet.... Kom deg ut av nette og la oss "gamer folk" få stille dei spørsmåla som vi vil, og desuten så var ikkje denne tråden så gale plassert!!! den var faktisk under hjelp!!!

Lenke til kommentar
1. Har dette noe som helst med spill å gjøre? Nei! Vel, jeg høres vel alltid ut som en leke-moderator, men det plager meg faktisk veldig mye. Du roter til hele det flotte systemet de har her på forumet, og ødelegger hvis man for eksempel skal lete opp en gammel tråd.

 

Siden jeg først skrev noe, kan jeg likegodt hjelpe deg litt:

 

2. Ja, Telenor. De har vel mye bra, men hold deg unna ADSL-tilbudet deres.

 

3. For eksempel NextGenTel eller BlueCom er ganske gode. Jeg gidder faktisk ikke å svare. Å finne ut det er nesten lettere en å skru på datamaskinen, åpne IE, og komme det til Gamer.no, og deretter forumet. (Hint, hint: www.nextgentel.no og www.bluecom.no )

 

Nå har eg vert inn og sett på nokre av innlegga som du har svart på, og eg spør, kvifor gidder du og svare når du er så møkka sur, hæ !!! Du kritiserer nå alt her på forumet.... Kom deg ut av nette og la oss "gamer folk" få stille dei spørsmåla som vi vil, og desuten så var ikkje denne tråden så gale plassert!!! den var faktisk under hjelp!!!

 

Skulle vel gjerne tatt dette på PM, siden det har lite med emnet å gjøre, men jeg kan vel ta ei runde, for å se om du blir enig. Og for å gjøre en ting klart: Jeg har aldri, aldri i denne tråden vært sur på noen som helst! Det er stor forskjell på å gi beskjed, og det å bli pødd sur å kjefte, noe du også bør skjønne.

 

Da kan jeg begynne: Lærte du først å lese, eller skrive? Det ser ut som, så sur som du er, at lesefunksjonen ikke er helt i stand, i motsetningen til den vel fungerende kjefte- eller skrivefunksjonen. For, hvis du enda ikke er enig med meg, etter å ha lest dette, som da er beskrivelsen av hva som skal postet i dette emnet, det emnet denne posten ligger i, så er det noe galt: "Hvis du sitter fast i et spill, har problemer med å starte spillet, leter etter en patch, eller andre problemer relaterte til dataspill og tilbehør." Jeg er temmelig sikker på at du har skiftet mening på et av punktene; denne posten er faktisk feilpostet.

 

Ok, det var mer du nevnte. Som jeg gjorde klart tidlig i posten, så har jeg aldri vært sur, selv om det tydeligvis oppfattes slik. Når jeg korrekturleser, så skjønner jeg det faktisk, selv om hvordan du reagerer, er noe jeg mener er ganske så mange ganger verre. Du er sur, det er det nærmest ingen tvil om. Grunnen til at jeg sa ifra, er at jeg er en ganske så flittig bruker av både søkefunksjonen og emneoppdelingen av forumet. Det er flere grunner til dette, og vær gjerne litt kreativ, og skjønn hvorfor, det kan nemlig være veldig irriterende når folk poster feil. Hvis jeg skal liste opp alle grunnene en gang senere, så får du si ifra (og gjerne svare på den personlige meldingen hvor du hadde vært "pødd sur" på meg en gang tidligere, skjælt meg ut, og jeg hadde prøvd å få en begrunnelse), så skal jeg sende deg den på PM.

 

Du skal få vise meg noen innlegg hvor jeg bare har vært sur, og klaget på en eller annen person. Finnes det? Kanskje, men da har jeg vært sur nok til at det var grunn til det, om jeg ikke tar feil. Jeg tror fortsatt ikke at jeg har det. Viktigst av alt: Grunnen til at jeg svarte på dette innlegget var ikke for å klage, men for å hjelpe han som ville ha hjelp. Nei, det er ikke ulovlig å legge ved en liten merknad som sier at tråden er feilpostet.

 

Og jeg mener faktisk at jeg ikke trenger å grave fram alle linjehastighetene og prisene til NextGenTel og BlueCom, for jeg er veldig sikker på at fyren kan finne dem selv når jeg gitt ham en adressene. Prøv selv, det er lekende enkelt. Jeg måtte da også postet masse betingelser, som binding, osv, for at prisene skulle gjelde. Slikt er mye bedre å finne fram selv, etter min mening.

 

Huff, jeg hater å skrive så raskt som dette. Maten står på bordet nede. Får vel korrekturlse etter hvert. Takk! Hvis jeg hadde glemt noe, så tar jeg det senere. :wink:

Lenke til kommentar

BEVISER PÅ AT sanoj_20 KAN VERE SUR

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=2446...7cd592fa35b9a25

 

her skriver du at du ikke skal bli sur denne gangen ... så da har du altså vert sur her på forumet før...

 

hemheeæm... tar en til når eg alikavel holder på...

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=3395...7cd592fa35b9a25 = litt sur

 

der er sikkert 900 innlegg til som du er sur i, men det blir for mye og legge inn her :wink:

Lenke til kommentar
BEVISER PÅ AT sanoj_20 KAN VERE SUR

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=2446...7cd592fa35b9a25

 

her skriver du at du ikke skal bli sur denne gangen ... så da har du altså vert sur her på forumet før...

 

hemheeæm... tar en til når eg alikavel holder på...

 

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=3395...7cd592fa35b9a25 = litt sur

Jepp, der var jeg sur. Var jeg bare sur? Nei. Nå vet jeg ikke helt hva jeg snakket som, ettersom at jeg for lengst har forlatt hardware- og overklokkings-delen, men jeg gav et svar, av en eller annen form, akkurat som innlegget i denne posten. Jeg liker ikke at folk skriker til meg og andre uten grunn, derfor kommenterte jeg det i den posten. Forstå det eller ikke, jeg mener jeg hadde lov, og grunn. Uansett, det var over ett år siden, og jeg er enig i at holdningen var noe dårlig. Og jeg angrer ikke på det jeg sa til Cell i dag. Så: Etter min mening har jeg noe å være stolt av, og det er jeg. ;) Jeg var visst bare 13 den gangen, 14 i dag, og jeg har visst forbedret meg, noe jeg er stolt av. ;) Jeg ville nok kommentert det tilfellet i dag også, men kanskje på en mildere måte, for jeg liker ikke å bli skreket til. Jeg vil anbefale deg å lese innleggene mine igjen, for du svarer overhodet ikke på mine spørsmål, eller bekrefter noe, du fortsetter bare å trekke fram negative hendelser, og argumenterer ikke for at du ble sur på meg. Jeg har forklart meg for deg, noe som ikke burde være nødvendig, for kritikken var rettet mot Cell, ikke deg, så jeg synes det var dårlig gjort å blande seg inn.

 

der er sikkert 900 innlegg til som du er sur i, men det blir for mye og legge inn her  :wink

Så ta dem på PM, da vel. ;) Det er i hvert fall sprøyt.

 

Huff, hater slike negative utviklinger. Nå har jeg og carbon spolert hele greia, beklager. Men carbon kan dessverre ikke svare på PM, og jeg føler stor trang til å forklare meg. :( Tips: Oppgi e-post, MSN, eller noe annet slik at jeg kan kontakte deg uten å gjøre det på denne måten. Gjort er gjort, igjen; beklager. :oops:

 

(Denne posten er endret en del, på grunn av skrivefeil, dårlige formuleringer, osv. Beklager at det tok så lang tid, men den forrige posten hadde så å si samme mening.)

Lenke til kommentar

Er du heldig kan du få en slik avtale som jeg har skaffa meg.

 

Bor på et guds forlat sted der de skulle lage Radio link. Men heldig vis bor jeg i utkanten av byggda så det passa prefekt og sette hoved masta rett uten for huset mitt og da måtte de ha et sted og sette alle instrumentene sine og da tilbød jeg kjelleren min og dasa de ja.

 

Og ut av denne avtalen har jeg fått meg GRATIS 1 mb linje og får 4000kr i måneden for og ha masta på eindommen min. :D

 

Det er den billigste oppkobling du kan få :wink:

Lenke til kommentar

har telenor adsl 1024/256 og den er stabil som f*n. på målingene ligger den litt over som regel. har hørt rykter om at hvis man ikke innstallerer det programmet som sjekker hvor mye en laster ned, så kan du laste ned over... noen andre som har syn på det? har nå ikke inst. det da. vet ikke hvor jeg finner det! :lol:

Lenke til kommentar

Er dette den nye generasjonen i The Sims, man har penger også trenger man internett billigst mulig? Siden tråden er under spill?

Hvis The Sims har støtte for SDSL er det en av de mest stabile linjer man kan få, men nå skal jo du ha det billig, og da er ikke SDSL noe for deg. Videre leverer Firstmile noe meget billige tjenester, kvaliteten på dette vet jeg ikke. Men det er vel ikke utbygd for det der hos deg ?

Derfor: ADSL fra nextgentel er nok noe for deg!

Lenke til kommentar
itavisen gir meg 735kb/s på telenors 704/128 (uten grense)

 

jeg har aldri hatt problemer med linja, pluss at den er stabil som fjell

forrige oppkobling varte nærmere 16 døgn før router reconenctet og ny IP-adresse ble tildelt

 

 

:o :o :o :o :o :o :o :o :o

 

Satt du med PC'en i 16 døgn og fulgte med? Hvis du stoler på programmer, har mange automatisk "reconnect" hvis de faller ut!

 

Men uansett routeren ja.... De suger, routeren her kommer med meldinger om at en "plug" er "disconnected" av og til når jeg utfører krevende operasjoner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...