Gå til innhold

Wii på flatskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Responsen på enkelte LCD-skjermer, da spesielt LED, kan være litt for treg til at Wii fungerer optimalt. Har selv opplevd det på en forholdvis fersk (dvs. ett år gammel) 46" Samsung, så problemet er visst ikke helt borte enda. På plasma er responstiden langt bedre, så der vil du neppe merke noe.

Lenke til kommentar

Har en kamerat med 50" plasma og for å si det sånn...wii'n ut av pakka klokka 19..plutselig var klokka 04:00, opp klokka 09 og tja....plutselig var det kvelden IGJEN :eek:

 

Det jeg prøver å si er at WII funker som F på en 50" plasma i hvertfall

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Grafikken blir helt jævlig da, i vert fall på min TV.

 

Hvilken tv har du?

 

Min kamerat har panasonic...ikke billig modell kostet vel rundt 20 lapper da han kjøpte den for ca. 1 år siden. Har ikke hatt noen grafiske problemer å bruker den standard kabel som fulgte med. Ting fyker unna SMOOTH selv når vi var 4 spillere samtidig. Ikke det at vi har teste mere enn Mario Party, The new super mario bros, wii sport og wii resort da.

 

Men det ser nyyyydelig ut og går smoooooth :new_woot:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Grafikken blir helt jævlig da, i vert fall på min TV.

 

Hvilken tv har du?

 

Min kamerat har panasonic...ikke billig modell kostet vel rundt 20 lapper da han kjøpte den for ca. 1 år siden. Har ikke hatt noen grafiske problemer å bruker den standard kabel som fulgte med. Ting fyker unna SMOOTH selv når vi var 4 spillere samtidig. Ikke det at vi har teste mere enn Mario Party, The new super mario bros, wii sport og wii resort da.

 

Samsung 42 tommer, ikke noe billig modell den her heller. Jeg har til og med kjøpt en kabel som er lagd for HD-TV-er.

Men det ser fortsatt helt for jævlig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...