Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din kjærlighets historie?


Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig forelsket i kjæresten min, det er så mange deilige følelser som ligger å bruser inni meg, som jeg bare må få ut. Og jeg tørr å vedde på at det er flere enn bare meg her inne.

 

Har du en kjærlighets historie å dele? Eller vil du bare uttrykke følelsene dine for din utkårede? Vær så snill å poste, jeg vil så gjerne høre! :)

 

Jeg og min kjære møtte hverandre igjennom skolen. Så utadvent som jeg er, fant jeg ut at jeg skulle ''klaske'' denne ukjente, men kjekke gutten på rumpen. Han snudde seg, så dumt på meg, og for første gang i livet mitt følte jeg meg liten. Han geipet til meg, og la til et lurt smil på siden, før jeg stakk i all flauhet.

 

Senere møttest vi på et lokalt diskotek, hvor han introduserte meg til en annen fyr, jeg endte opp til sengs med. Dette skulle min kjære senere angre på, he he ;)

Jeg fikk MSN'en til min kjære gjennom en venninne, og etter masse hinting, inviterte han meg ned til hybelen hans, for å se en film. Film valget hans var en smule vulgært, da han valgt ''Shortbus'' og introduserte ved å si at denne filmen var perfekt for meg. Ha ha.

Etter 10 minutter slo vi den av, og vi ble sittende å se på hverandre, før jeg endelig tok til mot og kysset ham. Siden den søndagen har vi vært sammen, og det er 1 og et halvt år siden den dag i dag.

 

Del din historie da, vær så snill! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble forelsket i kjæresten min for ca tre år siden. Jeg hadde aldri vært så forelsket i noen før, og har heller ikke vært det siden. Vi ble ikke sammen den gangen, og jeg kom meg aldri helt over ham. Men verden er på min side, og vi ble sammen til slutt. Det er noe helt spesielt ved ham som jeg ikke kan beskrive. Men jeg vet at han er den rette. Jeg ville kastet alt jeg hadde i hendene for ham, og det har jeg vel alltid gjort. Ingen kan kysse meg slik som han. Det er rett og slett noe der jeg aldri har opplevd med noen andre. Håper vi kan dele fremtiden vår sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

...

Senere møttest vi på et lokalt diskotek, hvor han introduserte meg til en annen fyr, jeg endte opp til sengs med. Dette skulle min kjære senere angre på, he he ;)

...

Unnskyld meg, men du forelsket deg i en fyr, så gikk du til sengs med en annen fyr som "din kjære" introduserte deg for, for så å bli sammen med han du egentlig hadde i siktet? For meg høres det ut som at du bare er en løs tøs som ikke fortjener ham du er sammen med nå, men å bli utnyttet, i og med at du tydeligvis utnytter andre.

 

Edit: og appåtil virker du stolt av det du har gjort? Det er sånne jenter som deg som gjør at en del gutter mister motet ang. jenter. Spiller ingen rolle hvor pen du evnt. er når ditt indre tydeligvis er pill råttent.

Endret av stigfjel
  • Liker 4
Lenke til kommentar

My god, kan man ikke bare fortelle sine romantiske og knallrosa kjærlighetshistorier uten at man er nødt til å gå rett i strupen på noen? Det må være lov å ligge med andre selv om man har et godt øye til noen. Det blir noe helt annet om hun faktisk hadde vært forelsket eller til og med på vei inn i et forhold med den første gutten. Jøje meg, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...

Senere møttest vi på et lokalt diskotek, hvor han introduserte meg til en annen fyr, jeg endte opp til sengs med. Dette skulle min kjære senere angre på, he he ;)

...

Unnskyld meg, men du forelsket deg i en fyr, så gikk du til sengs med en annen fyr som "din kjære" introduserte deg for, for så å bli sammen med han du egentlig hadde i siktet? For meg høres det ut som at du bare er en løs tøs som ikke fortjener ham du er sammen med nå, men å bli utnyttet, i og med at du tydeligvis utnytter andre.

 

Edit: og appåtil virker du stolt av det du har gjort? Det er sånne jenter som deg som gjør at en del gutter mister motet ang. jenter. Spiller ingen rolle hvor pen du evnt. er når ditt indre tydeligvis er pill råttent.

 

En nokså usaklig kommentar å legge inn, når du ikke en gang kjenner meg. Jeg skal ikke forsvare meg selv å si at dette var en helt utrolig flott ting å gjøre, men hei hallo: Når jeg ikke er i et fast forhold, hvorfor skulle jeg da forholde meg ''tro''? For det andre, så spår jeg dessverre ikke fremtiden og kunne nok ikke se for meg at 2 måneder senere skulle vi finne til hverandre. Beklager for måten det virket som at jeg var stolt, men det var ironien i det hele som jeg nå kan le av den dag i dag. Jeg liker ikke å dvele med fortiden, og bruke livet mitt på å angre. Det som er gjort, er gjort og kan ikke endres på. Det man da kan gjøre, er å le av det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble forelsket i kjæresten min for ca tre år siden. Jeg hadde aldri vært så forelsket i noen før, og har heller ikke vært det siden. Vi ble ikke sammen den gangen, og jeg kom meg aldri helt over ham. Men verden er på min side, og vi ble sammen til slutt. Det er noe helt spesielt ved ham som jeg ikke kan beskrive. Men jeg vet at han er den rette. Jeg ville kastet alt jeg hadde i hendene for ham, og det har jeg vel alltid gjort. Ingen kan kysse meg slik som han. Det er rett og slett noe der jeg aldri har opplevd med noen andre. Håper vi kan dele fremtiden vår sammen.

 

Så hyggelig å høre. :) Det er så deilig å møte den man vet man skal dele livet sitt med. Dere virkelig fortjener hverandre når følelsene er så sterke! Jeg ønsker dere lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men du forelsket deg...

 

På dette tidspunktet visste hun jo ikke hva som ville komme til å skje, dessuten tviler jeg sterkt på at om du selv hadde blitt avvist på den måten ved å bli 'overført' av en jente til en venninde av henne og du hadde en mulighet der, at du ville takket nei.

Lenke til kommentar

Første gang jeg så min nåværende kjæreste var på en av de lokale treningssenterene.Vi kan kalle ho Iselin. Og det var ikke bare jeg som la merke til ho, for å si det slik! :p Uansett, jeg sa til en av de jeg trente med "Ho SKAL jeg bli bedre kjent med!". Brukte den "feige" metoden. La ho til på Facebook, så msn. Mye snakk på msn, fikk god kontakt der. Så datt det ut av meg "Ey, filmkveld hos *jente* til helga, joine? :)". Det ville ho. Nå var det bare å få til en filmkveld hos nevnte jente til helga :p

 

Så var filmkvelden kommet, ingenting skjedde. Iselin satt bortgjemt i et hjørne sammen med de andre venninnene sine og jeg satt med kompisene mine. Gav ho ikke en gang en klem før jeg dro. Alt i alt en ganske skuffende kveld. Litt småsnakking på msn påfølgende uke, kino med samme gjeng neste helg. Igjen, det skjedde ingenting, men ho satt seg i det minste ved siden av meg. Gav ho til og med en klem før vi dro hjem. Når vi kom hjem sa jeg til ho på msn "Neste helg blir det Paranormal Activity!". Ho tok det som bare oss to, og det var totalt uventet :)

 

Helgen. Jeg møtte Iselin ved den lokale Lekeplaneten siden ho ikke hadde vært hos meg før. Vi måtte krysse en gate og jeg dro en cheesy line "Mamma sier alltid at jeg ikke må krysse gaten uten å holde noen i hånda". So we did! Hele veien hjem :)Vi så Paranormal Activity, holdt hender. Så gikk vi ut rundt 00-tia, for da blei ho henta. Ho frøs, jeg holdt rundt ho. Så blei ho henta :p

 

Jeg angra selvfølgelig på at jeg ikke kyssa ho. Så jeg ringte ho rundt 00.30 og sa "Stå uttafor huset ditt om 15 min, du glemte noe". Kjørte en halv mil på natta kun iført genser og joggebukse. På scooter :p Jeg kom fram, ho spurte hva det var ho glemte, og da kyssa jeg ho. Da sa ho "Ntaaaw, du er såååå søt! Jeg visste det! :cry: ". Så klinte vi, og nå er vi sammen :)

 

Når jeg ser det nå, blei det veldig mye tekst. Jaja :)

Lenke til kommentar

Vi måtte krysse en gate og jeg dro en cheesy line "Mamma sier alltid at jeg ikke må krysse gaten uten å holde noen i hånda".

 

Hahaha, genialt !! :)

 

Lo hun da eller? Den var jo ikke cheesy, man må jo faktisk være smart for å finne på en slik en..

 

Ho lo og tok meg i hånda. Smart og smart, hadde tenkt den ut mange timer i forveien :p

Lenke til kommentar

Haha, konge historie Whoopy.

 

Tror det mest romantiske jeg gjorde med ekskjæresten var å løpe ut av en parade i Nedreland for å kysse henne. Dette var mens jeg var gardist og deltok på en liten marsj i Nijmegen i Nederland, og det var over en måned siden jeg hadde vært hjemme på perm. Ved en tilfeldighet var hun i Amsterdam samme uken som jeg gikk marsjen. Vi avtalte at hun skulle ta toget til Nijmegen for å se meg gå i mål.

 

Jeg hadde dårlig batteri på telefonen min og det var var vanskelig å få forbindelse, så jeg var virkelig redd for at vi aldri skulle møtes.Da vi skulle gå det siste stykket inn til byen (etter 17 harde mil)var det bestemt at vi skulle gå i paradeuniform og marsjere.

Det var mange tusen oppmøtte for å se paraden inn til byen, og garden gikk først av de norske avdelingene. Da jeg plutselig så henne stå der ga jeg bare faen i alt. Jeg løp ut av rekka og ga henne et langt og etterlengta kyss før jeg kom meg tilbake i rekka igjen.

Det var jenter overalt med skilt hvor det stod "We love men in uniform", og dama mi fikk en god del misunnelige blikk der hun stod.

Et par av sersjantene ble rimelig sur, men det var absolutt verdt det.

Senere på kvelden haltet jeg meg inn til byen (prøv å gå vanlig etter 17 mil på asfalt og norske militærsko, med 12kg på ryggen)fra militærleiren. Der møttes vi, spiste middag, og hadde sex i en park. Oh the good old Memory Lane

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

nyttårsaften 09, første gang jeg noen gang ble med en gutt hjem etter fest.

kun (!!) kyssing og prating fram til det ble morgen, før vi fortsatt litt beruset lovte og gnålte til hverandre om at det ikke måtte bli sånn awkward stemning når vi våkna igjen.

 

ble hos han hele dagen, merka ikke en gang at tida gikk, fikk et par dager senere spørsmål fra han på msn om vi skulle møtes igjen, hang sammen så å si konstant i fire uker og vips var jeg in a relationship gitt.

min første kjæreste og også den jeg hadde sex med første gang, noe vi tok det veldig rolig med og sånn sett fikk en tilnærmet perfekt første gang. hehe.

 

føler meg utrolig heldig, alt er jo egentlig bare flaks når jeg tenker over det. blir for klisjé føler jeg å trekke fram "skjebne". men faen heller. ;)

 

nå møter vi vår første "prøvelse" sammen, da han skal være i indre troms i to år i militæret. begge er innstilt på at det blir tøft, men er så oppover ørene forelska at dette vil vi klare. hihi :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjæreste lengre.

 

I en alder av nærmere 30 har jeg på mange måter egentlig vært veldig uerfaren og hatt veldig få kjærester, men jeg har vært i langvarige forhold. Nå har det helt snudd. Forholdene varer kort og jeg har hatt flere sexpartnere det siste året enn jeg har hatt mellom jeg var 18-28.

 

Hver dag tviler jeg mer og mer på at kjærlighet egentlig fungerer noe særlig utover det å tilfredsstille trygghet som kompensasjon for at et menneske ikke tør å være alene, samt en helg haug med egoistiske motiver i tillegg. Seksuell tilfredsstillelse på "regular basis" for eksempel. Jeg er møkk lei og fed up av slik livet behandler meg, for det eneste jeg vil er å være lykkelig og finne meg til rette.

 

Alt er så løst på tråden der ute. Horer og mannehorer.

Og noen later som de er prektige. Det er kanskje hakket bedre. Ingen virker som å ha særlig verdighet lengre, de eier ikke selvrespekt, de frasier seg alt og roper etter sex.

 

Det er egentlig ganske trist. Iallefall for meg.

Jeg vil ikke ha det slik. Jeg vil finne meg ei jente å være glad i igjen. Slik som det var før i tiden. Tidene har forandret seg uten meg en stund nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...