Gå til innhold

Styret har en plan


Step_up

Anbefalte innlegg

Folk vil at styret skal gå. Flere av medlemmene er nye og det har og blitt gjort omrokkeringer. Hvorfor skal ikke de få en sjanse til å vise seg tilliten verdig? Jeg har hørt og lest om flere som sier at Brann ikke har en plan.

Dette er feil. Dette bekrefter Brandtun her:

 

Styrets plan

 

Den sier blant annet at kostnader skal kuttes og det må man jo si at de har gjort. Klubben skal bli bedre på spillerlogistikk.

Man ser jo klart og tydelig at talentsatsingen gir resultater.

Så får vi se i overgangsvinduet hva som venter der.

Brann skal være langsiktige i hvem som skal inn og ut av klubben, noe som vel må tolkes at vi skal satse ungt.

 

Så har vi sett både på banen og av spillernes evalueringer at vi ikke har hatt en spilleplan. Så det viktigste må være at treneren vi henter har en plan for hvordan laget skal fremstå. Jeg tror Brandtun og resten som har ansvaret for dette klarer fint.

 

Vi får se i sommervinduet. De har ihvertfall en plan.

 

En trener med plan, ett par forsvarsspillere, en playmaker og en targetman, og plutselig så ser alt mye bedre ut.

Jeg gir styret en sjanse. De vet ihvertfall hva de skal gjøre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk vil at styret skal gå. Flere av medlemmene er nye og det har og blitt gjort omrokkeringer. Hvorfor skal ikke de få en sjanse til å vise seg tilliten verdig? Jeg har hørt og lest om flere som sier at Brann ikke har en plan.

Dette er feil.

 

Er flere av styremedlemmene nye? Har du en link som kan bekrefte dette?

 

Brann har helt sikkert alltid hatt en slags plan. Men forutsetningen styret har hatt for planene har aldri hatt rot i virkeligheten. De trodde f.eks. tydeligvis at salg av både billetter og merch skulle vokse inn i himmelen etter gullåret.

 

Skaden er allerede skjedd. Økonomien har de kjørt til helvete, og tilliten til disse menneskene er tynnslitt hos våre interessenter. En ny plan som offentliggjøres betyr null og niks i mine øyne. Branns representanter utad har vist tidligere at de kan "talk the talk", men ikke stort mer.

Lenke til kommentar
Er flere av styremedlemmene nye? Har du en link som kan bekrefte dette?

 

Eller for å si det på en annen måte. I de viktigste rollene så er det vel ingen som var der i 2008 som er i de samme rollene i år...

 

 

tilliten til disse menneskene er tynnslitt hos våre interessenter

 

ja det er rart nok det. de får jo ikke sjansen til å vise seg verdig...

 

En ny plan som offentliggjøres betyr null og niks i mine øyne.

 

Hvorfor mener du det?

 

Hertugen:

Hvor er resultatene av "talentsatsingen", step_up?

 

Man begynner å se gode resultater av den mtp at det er en god stund siden vi har sett så mange guttespillere over så kort tid være aktuell for A-laget.

Lenke til kommentar
tilliten til disse menneskene er tynnslitt hos våre interessenter

 

ja det er rart nok det. de får jo ikke sjansen til å vise seg verdig...

 

Jo, det har de fått. Bjarne Berg la vel under årsmøtet frem eksempler på at styret har vist seg uverdig tilliten ved å ivareta klubbens økonomi og framtid på en svært amatørmessig måte. At de ikke har tillit hos våre potensielle investorer er uansett så alvorlig i dagens situasjon at det burde være grunn til å kaste dem i seg selv.

 

Hvorfor mener du det?

 

Det forklarte jeg i setningen du klippet bort. Ord betyr ingenting om det ikke overføres til handling, og styret i Brann har ikke akkurat vist seg som spesielt handlekraftige når det gjelder mest.

Lenke til kommentar

I styret er det vel bare Hans Brandtun som er i den samme stillingen som i 2009, ellers har de fleste gitt seg eller fått nye roller...Synes jo at nye folk bør få en sjanse til å vise seg tilliten verdig. Om de er handlekraftige får vi jo se nå fremover...

Lenke til kommentar

De har fått nok sjangser! Bjarne Berg gjor så gulle kom hem, etter det har styret bare håpt på at laget kunne "flyte på bølgen". De har ikke lagd noen slags planer utenom og sløse vekk mye penger på drit. Skamkjører økonomien vår, har ingen peiling, what so ever, på fotball og ødelegger sportsklubben brann!

 

Bergen er en rik by med mange villige investorer. Problemet ligger i at ingen vil sponse et lag som ikke har peiling på hvor de vil og hvordan. Hadde brann styret såtte seg ned og lagd en skikkelig plan med alt de ville gjøre, lagd en feks. fem til ti års plan og fortelt investorer mer om framtiden ville de ha invisert penger i denne fantastiske klubben. Alle trenere som har noe med Norge og gjøre sier at Brann er en av de mest attraktive klubber i Norge så det og få en klasse trener som feks. Sollied er nok ingen problem. Jeg er og sikker på at vi kunne fått invisert lønnen til Sollied om dette fitte styre kunne lagdt en jævla plan! Styre må gå!

Lenke til kommentar

Nja Zlazor...Kopierer innlegget jeg skrev litt høyere opp:

 

I styret er det vel bare Hans Brandtun som er i den samme stillingen som i 2009, ellers har de fleste gitt seg eller fått nye roller...Synes jo at nye folk bør få en sjanse til å vise seg tilliten verdig. Om de er handlekraftige får vi jo se nå fremover...

 

Siden du omtaler styret som de, kan du navngi disse personene i styret som har fått nok sjanser? Den eneste i de viktigste posisjonene i styret som var her i 2009 var Hans Brandtun, så jeg er veldig spent på hvem de er... :hmm:

 

Men har du i det hele tatt lest styrets plan som jeg har linket til over?

 

Jaha, fittestyre?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hva folka i styret HETER har ingenting med saken å gjøre, saken er at de har sittet med tommelene sine godt oppi rævva så lenge og IKKE gjort en dritt for SK Brann, så de kan pakke sammen og komme seg ut porten, uansett om de heter Knut Knutsen eller Stine Stinesen.

 

Og at de har en plan er bullshitt, fin tid å komme med den på, når alt er gått på ræv.

Lenke til kommentar

Nja Zlazor...Kopierer innlegget jeg skrev litt høyere opp:

 

I styret er det vel bare Hans Brandtun som er i den samme stillingen som i 2009, ellers har de fleste gitt seg eller fått nye roller...Synes jo at nye folk bør få en sjanse til å vise seg tilliten verdig. Om de er handlekraftige får vi jo se nå fremover...

 

Siden du omtaler styret som de, kan du navngi disse personene i styret som har fått nok sjanser? Den eneste i de viktigste posisjonene i styret som var her i 2009 var Hans Brandtun, så jeg er veldig spent på hvem de er... :hmm:

 

Men har du i det hele tatt lest styrets plan som jeg har linket til over?

 

Jaha, fittestyre?

Greit de har skiftet stillinger, men det har ikke vært mye utskiftinger i personer. I en fotball klubb trenger du fotball kloke personer i styret plus noen økonimisk dyktige personer. Der er brann styret syyyyl tynt. Greit, nå har de lagt fram en plan, men tror du den vil funke? Syns ingenting funker i denne klubben og personlig er jeg lei det.

 

Kansje noen overdrivinger, men er bare veldig lei at det aldri blir gjort noe!

Lenke til kommentar

vi får se i sommervinduet og ved ansettelsene av daglig leder og trener...De har vist seg handlekraftige ved å gi Nilsen fyken, så de er i hvertfall ikke redd for å handle. Dette kan være en god indikator på deres videre handleplan og det lover godt! For da tar man jobben på alvor!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

For å stille det spørsmålet ditt på en litt annen måte:

 

Hadde det vært riktig å la Nilsen sitte flere kamper?

 

Selv om sjansene mot HBK avtok og vi scoret 2 selvmål, så det faktisk ut som om Rune hadde gitt de en plan. Så noen gode løp som har vært mangelvare til nå i år. Selv om byttene ikke var så bra, så så det ut som om han hadde en plan bak alt han gjorde.

Faktisk ble jeg mye mer betrygget selv når han gjorde de byttene fordi det så ut som om han hadde en plan.

Har man en fast plan som man følger, da vil det hjelpe på flere punkter:

 

*Rollefordeling og samhandling

*Spillerne lærer hverandre å kjenne

*Man vet hva man skal gjøre og selv når de beste er ute/sliter, da kan en god plan veie opp for det.

*Og selvfølgelig, de blir vant til å gjøre det og har da lettere for å gjøre det samme om og om igjen.

 

Rune vet å gi klar beskjed og stiller krav til spillerne.

Han ser nok og hvilke spillere som trenger en hvil.

Analyserer hva som går galt på banen ganske greit.

Ihvertfall i forhold til Steinar. Han er ikke redd for å gjøre grep med laget. Den rake motsetningen av Steinar altså. Og selvfølgelig så gir han jo og spillerne beskjed om å holde den forp.... ballen langs bakken.

 

Selv om det er mange gode kandidater der ute og det er kort vei til flere av de, så synes jeg at en trener er noe man ikke trenger å fokusere på i det hele tatt. Like greit å bruke tid på å hente spillere. Vi har i hvertfall en trener med en plan ;) ...

Lenke til kommentar

vi får se i sommervinduet og ved ansettelsene av daglig leder og trener...De har vist seg handlekraftige ved å gi Nilsen fyken, så de er i hvertfall ikke redd for å handle. Dette kan være en god indikator på deres videre handleplan og det lover godt! For da tar man jobben på alvor!

 

At de sparket Nilsen var bare enda ett eksempel på styret inkompetanse, de sparket han fordi det går til helvette med resultatene, så etter de sparket han tenkte de, nei FAEN vi har ikke tenkt på noen erstatter. :dontgetit:

Lenke til kommentar

tror de ble enige om å avslutte samarbeidet fordi begge parter så at det var det beste.

Virker som om det var planen at Rune skulle styre laget i disse to kampene. Og like greit at Skarsfjord leder laget fremfor Nilsen...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...