Gå til innhold

Arsenal: Hvilken formasjon passer oss best?


Xanman

  

16 stemmer

  1. 1. Hvilken formasjon vil dere at vi skal bruke?

    • 4-3-3
      9
    • 4-4-2
      4
    • En annen
      3


Anbefalte innlegg

Nei, jeg overdriver ikke.

 

Iniesta kan spille kant, men han kommer ikke like mye til rette der som han gjør på midten, i min mening. Partnerskapet han og Xavi har er sykt.

 

 

Er ikke noe skandale, er fakta. Barcelona er omtrent så komplett som et fotballlag blir, spesielt med Villa nå. Mangler kansje en plan B, men det hadde ikke en Fabregas inn dørene endret på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vermaelen som kaptein? Tror det hadde skapt problemer innad i troppen.

Jeg tror at han har potensiale til å bli en legende, samt kaptein, bare ikke enda.

RvP og Clichy er vel to spillere som står forran han i køen minst.

 

Regner vel med at det blir slik til neste år også om Cesc pakker baggen sin for godt for en fin benketilværelse i Spania.

 

Tror forøvrig ikke at vi trenger to rendyrka defensive midtbanespillere, mer en defensivt orientert box-to-box midtbanespiller. Yaya Tourè er utmerket der, og jeg vil gjerne se han i en Arsenal trøye neste sesong.

 

Parker kan vi forøvrig glemme.

 

Hei igjen :) Svarer deg her også.

 

Problemer innad i troppen? Regner med at du tenker på en lignende situasjon som oppstod når Gallas ble gjort til kaptein i 2007, ett år etter at han kom til klubben?! Og dette fremfor trofaste Gilberto.

Wenger, og enig i det selv. Mener at en kaptein utmerker seg best i de bakre rekker.(unntaket er da Vieira & Fabregas så klart) Ser ingen problemer med Vermaelen som kaptein så fremst han har respekt fra de andre på laget, noe det meste tyder på! Han er i såfall en av de som går frem med et godt eksempel, og mangler bare å bli litt mer vokal på banen. Kanskje ikke nå som du sier, men absolutt en fremtidig kaptein!

Clichy som kaptein er et godt forslag! En som også går frem som et godt eksempel på banen, og viste stort ansvar i kampen mot Stoke hvor Ryan Shawcross knakk beinet til Aaron Ramsey.

Van Persie ser jeg ikke som kapteins materiale. For det første så er han for mye ute av laget til å kunne representere arsenal. For det andre så er mitt inntrykk at han heller ikke er spilleren som kan samle troppen i de vanskelige kampene. Sist så er han en spiss, og som nevnt så er ikke det den gunstigste posisjonen å være kaptein. Vi får håpe på Clichy, eller så blir jeg fornøyd hvis den Belgiske krigeren blir ny kaptein.

 

Når det gjelder to rendyrka defensive midtbanespillere, så holder jeg fortsatt en finger på at det kan være nødvendig for et lag som slapp inn over 40 mål(isåfall når nødvendigheten er der). Dette kan selvfølgelig løses med en bedre keeper og et dyktig midtstopper par. Ellers så er jeg enig i at en boks til boks spiller kan passe vel så bra! Derfor jeg slengte inn Parker i "FM" troppen min. Alternativer per dags dato er nok Diaby. Han kan med tiden bli en dyktig boks til boks spiller.. Vi får se.

Parker hadde vært en flott signering, men da West Ham ikke ønsker og selge, og så snille som vi er lar da Parker være i fred. Med nok penger på bordet og tilbudet til en spiller som Parker med muligheten til en topp 4 klubb med Champions League så hadde nok tonen forandret seg noe. Godt det er noen som behandler andre klubber med respekt :)

Endret av Kellman
Lenke til kommentar

Har aldri sett på Clichy som typisk "kapteinsmateriale", men det kan for all del funke. Jeg ser for meg at Vermaelen blir kaptein neste år. Trenger en som kan holde troppen samlet når ting går oss i mot (for det er alltid en periode i sesongen der vi spiller ræææææv) og når det går bra, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Ja, noe slike problemer ;)

 

Jeg antar per dags dato at RvP blir kaptein om Cesc går, ettersom han er visekaptein, men Wenger gjør mye rart til tider. Clichy slo meg også som kapteinsmateriale etter Stoke kampen.

 

Parker hadde vært en fantastisk signering, men West Ham vil ikke selge, og da kan vil heller vise respekt som du sier. Tenk om Barcelona hadde oppført seg slikt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...