Gå til innhold

Diskusjon.no's TV2 VM 2010 Manager

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, etter hva jeg har lest er det Green som skal stå i mål og ikke James. Milito tviler jeg på starter, spesielt ikke etter uttalelsene om at han synes det var merkelig at verken Cambiasso eller Zanetti var i troppen. Du burde også bytte ut enten Forlan eller Abidal, da disse møtes i første kamp - og en av dem får høyst sannsynlig lite poeng.

Smågal: Nederland-Danmark

Man har 30 bytter hele mesterskapet, så viktig å prøve å fokusere på ikke få få for mange bytter heller. Når utslagsrundene begynner og lag ryker ut, må man nok bytte en del.

For øvrig, noen som vet hvordan det blir i f.eks finalen? Skal man fylle opp laget med spillere fra bare to lag? :p

Får man bytte fritt selv etter prøverunden, eller begynner man på de 30 byttene da? Offensivt er jeg fornøyd med laget mitt, men det er enkelte spillere jeg er i tvil om spiller. Jeg har f.eks Milner som ikke er helt sikker i Englands startoppstilling, mens jeg vurderer å bytte inn Arbeloa eller Capdevila for Pique, men er litt varsom siden jeg ikke vet om noen av de spiller fra start bortsett fra Pique.

Irriterende spill :p Jeg er veldig fornøyd med de spillerne jeg har, men det er så mange andre jeg har lyst til å ha med på laget.

Er nok Capdevila jeg er nærmest å kjøpe istedenfor Pique. Pique er drit god og kommer sikkert til å spille fast, men han koster en del mer, og spiller i det samme forsvaret som Capdevila. Samtidig trenger jeg litt ekstra penger i tilfelle Green ikke spiller for England.

Endret av Maefteda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...