Gå til innhold

Sløve personer som registrerer varer. Skjerpings!


Anbefalte innlegg

Hvorfor skjer det stadig at dere klarer å registrere flere ulike varer som samme varen?

Ser stadig vekk at skjermkort med 512Mb og 1Gb minne er registrert som samme vare.

 

F.eks. er det veldig irriterende å "være smart, handle billigst" når det gjelder denne varen her; https://prisguiden.no/produkt/109652. At noen firmaer er dyre og noen er billige vet vi fra før, f.eks. Gigashop som tar 566,- skulle skamme seg. Men burde ikke da også Abbo som tar 765,- skamme seg også? NEI, for det er her dere har klart å registrere Kingston MicroSDHC klasse 10(!), som kan overføre 10MB/s i motsetning til de rottene klasse 2 (2MB/s) kortene som jeg kjøpte et eksemplar av. HTC med APP2SD og klasse 2 kort er dømt til å mislykkes. Når jeg handle dette kortet var jeg ikke så klar over de ulike klassene, men hadde dere klart å registrere Kingston klasse 10 kortene og 2 kortene hver for seg hadde jeg funnet ut av dette med klasser før jeg handlet, og ikke etter. Det er ikke det at 400 kroner er verdens undergang, men det er prinsippet. Samt at siden deres skal være en side man faktisk kan sammenligne epler med epler og ikke ende opp med en fruktsalat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i at hver enkelt person, meg selv inkludert, har "ansvaret for å finne ut hva man kjøper". Men når det finnes en side som prisguide.no, som jeg bruker til å prøve å finne fram, er det mye enklere å finne ut hva man skal ha hvis informasjonen som er det er korrekt. :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...