Gå til innhold

Ønsker meg ny touchmobil - hvilken av disse, og hvorfor?


  

26 stemmer

  1. 1. Hvilken mobil

    • iPhone
      1
    • HTC Desire
      20
    • HTC Legend
      0
    • SE X10
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre kommentarer?

 

Jeg hadde ventet på Samsung Galaxy X den vil banke alle disse..

 

Har du noe seriøs grunn for å si det, eller er det bare en personlig mening som du ytrer som om det skulle være fakta? Hardware er ikke alt vet du.

 

Personlig ville ejg valgt Desire pga. Sense. Synes ikke Samsung sitt UI ser noe bra ut. Men dette er bare meninger, og ikke fakta.

Lenke til kommentar

Noen andre kommentarer?

 

Jeg hadde ventet på Samsung Galaxy X den vil banke alle disse..

 

Har du noe seriøs grunn for å si det, eller er det bare en personlig mening som du ytrer som om det skulle være fakta? Hardware er ikke alt vet du.

 

Personlig ville ejg valgt Desire pga. Sense. Synes ikke Samsung sitt UI ser noe bra ut. Men dette er bare meninger, og ikke fakta.

 

Ta og google "din beste venn" der finner gode omtaler hele veien og til slutt så er det i grunn Hardware som gjør en telefon best uten at jeg er redd for kvaliteten ellers også etter Verdensmesteren de hadde i 2009 med Samsung I8910 Omnia HD...

 

Samsung Galaxy S er også tynnere, lettere, har større og bedre skjerm, tar opp video i 720p HD, støtter avspilling av DivX, har raskere "HDSUPA", spiller av FLAC, har innebygd 16 GB minne, Bluetooth 3.0 og stemmestyring for å ikke snakke om skjermen som er minst 2 ganger bedre kan til og med bruke den ute og se hva du driver med kontra Desire, også batteritid skal være klart bedre opp mot 50% dette er vesentlige ting for mange tror du ikke?

 

Du har Desire nå så hva er din seriøse grunn? Du hadde Hero som var verdens beste da du hadde den men nå altså Desire ja ja eller bla bla...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hvorfor ødelegge forumet med useriøse innlegg?

 

Du skrev et "den er bedre"-innlegg uten begrunnelse. Jeg skriver at jeg synes Desire er bedre ut i fra hva jeg har lest pga. jeg verdsetter software. Så kommer du med en liste som liksom skal bekrefte at Galaxy S er bedre.

 

Jeg kan faktisk vedde ganske mye med deg at de fleste vil verdsette god software fremfor krafthardware. Men det er MIN mening (noe jeg tydligvis ikke får lov av deg til å ha).

 

Du må skjønne det at enkelte verdsetter andre ting ved en gjenstand enn det du gjør. Det er ikke du som ER det riktige. Derfor må du begrunne hvorfor DU ville likt Galaxy S bedre.

 

Din holdning er desverre at alle skal like og gjøre det samme som det. :no:

 

Edit: Ja jeg har Desire, og andre telefoner. Men jeg tror også at jeg har bedre erfaring enn deg når det kommer til dette. Hade du reklamert for et firma så hadde jeg skjønt innlegget ditt.

Endret av program
Lenke til kommentar

Hvorfor ødelegge forumet med useriøse innlegg?

 

Du skrev et "den er bedre"-innlegg uten begrunnelse. Jeg skriver at jeg synes Desire er bedre ut i fra hva jeg har lest pga. jeg verdsetter software. Så kommer du med en liste som liksom skal bekrefte at Galaxy S er bedre.

 

Jeg kan faktisk vedde ganske mye med deg at de fleste vil verdsette god software fremfor krafthardware. Men det er MIN mening (noe jeg tydligvis ikke får lov av deg til å ha).

 

Du må skjønne det at enkelte verdsetter andre ting ved en gjenstand enn det du gjør. Det er ikke du som ER det riktige. Derfor må du begrunne hvorfor DU ville likt Galaxy S bedre.

 

Din holdning er desverre at alle skal like og gjøre det samme som det. :no:

 

Edit: Ja jeg har Desire, og andre telefoner. Men jeg tror også at jeg har bedre erfaring enn deg når det kommer til dette. Hade du reklamert for et firma så hadde jeg skjønt innlegget ditt.

 

Useriøst innlegg? Er det grunnet jeg ikke er enig med deg? Vel denne seriøse testen bør være et klart bevis at Galaxy S vil være kongen av Android telefoner når den kommer.. At du i tilegg skriver at de tingene jeg har listet opp ikke er vesenlige da er du serøst ute å kjører med høy promille. Jeg får da hendvise til proffene.

 

 

Sitat

Not only does the Galaxy have a performance edge over its competitors, it's probably better too in terms of usability thanks to TouchWiz. And the majestic Super AMOLED display is a great reason on its own to buy the Galaxy. Be warned though, you're unlikely to ever go back to LCD again. Meaning that at this point, the question to ask yourself is whether you're ready for a long-term affair with Samsung.

 

If you are looking for the ultimate Android device, there are very few things really to make you consider another handset.

 

 

http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478.php

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hvorfor ødelegge forumet med useriøse innlegg?

 

Du skrev et "den er bedre"-innlegg uten begrunnelse. Jeg skriver at jeg synes Desire er bedre ut i fra hva jeg har lest pga. jeg verdsetter software. Så kommer du med en liste som liksom skal bekrefte at Galaxy S er bedre.

 

Jeg kan faktisk vedde ganske mye med deg at de fleste vil verdsette god software fremfor krafthardware. Men det er MIN mening (noe jeg tydligvis ikke får lov av deg til å ha).

 

Du må skjønne det at enkelte verdsetter andre ting ved en gjenstand enn det du gjør. Det er ikke du som ER det riktige. Derfor må du begrunne hvorfor DU ville likt Galaxy S bedre.

 

Din holdning er desverre at alle skal like og gjøre det samme som det. :no:

 

Edit: Ja jeg har Desire, og andre telefoner. Men jeg tror også at jeg har bedre erfaring enn deg når det kommer til dette. Hade du reklamert for et firma så hadde jeg skjønt innlegget ditt.

 

Useriøst innlegg? Er det grunnet jeg ikke er enig med deg? Vel denne seriøse testen bør være et klart bevis at Galaxy S vil være kongen av Android telefoner når den kommer.. At du i tilegg skriver at de tingene jeg har listet opp ikke er vesenlige da er du serøst ute å kjører med høy promille. Jeg får da hendvise til proffene.

 

 

Sitat

Not only does the Galaxy have a performance edge over its competitors, it's probably better too in terms of usability thanks to TouchWiz. And the majestic Super AMOLED display is a great reason on its own to buy the Galaxy. Be warned though, you're unlikely to ever go back to LCD again. Meaning that at this point, the question to ask yourself is whether you're ready for a long-term affair with Samsung.

 

If you are looking for the ultimate Android device, there are very few things really to make you consider another handset.

 

 

http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478.php

 

Men kan du begynne å lese? Jeg skriver at JEG ikke synes de er så vesentlige. Du skriver at de ER vesentlige "for alle". Jeg driter i hva det står der, jeg synes Desire virker mest atraktiv pga. jeg vektlegger annerledes enn deg.

 

Og ja, innlegg som bekrefter at en telefon er bedre enn den andre, uten annen begrunnelse enn hardware, er useriøst, siden det da er en personlig mening og ikke fakta. Da må det også legges fram som en personlig mening siden det ikke er alle her som er like "proffe" når det gjelder dette temaet.

Lenke til kommentar

Det er da merkelig at du ikke kommer med noe som taler for Desire kontra Galaxy S uten at du har en selv da... At du virkelig er så blåøyd og gir faen i fordelene med Galaxy S alt fra større og 3 ganger bedre skjerm, 50% bedre batteritid, for å ikke snakke om desing i stålkonstruksjon og da har jeg ikke nevt harware plussene som også er store forskjeller... Sånne som deg går det ikke å diskutere med for du er en HTC fanboy og ting du har er best dette blir da på et nivå jeg ikke gidder å diskutere lenger så lykke til videre.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

program!!!

 

Du hisset deg opp grunnet komentaren "vent på Galaxy S den vil banke alle disse" og du har Desire huffamei da ble du sint da.

 

Nå viser jo både spesefikk, tester, teknologi, byggekalitet at det er akkurat det den kommer til å gjøre så stikk tommelen i munnen og sutre videre for det du kommer med her blir faktisk direkte pinlig å lese.

 

Jeg har lest hele testen (jeg kan engelsk) vet ikke om du har lært det? Når de konkluderer knusende at dette er den klart beste Android telefonen de noen sinne har testet og skjermen i seg selv er grunn nok til å kjøpe den da skal man virkelig være sta eller andre ting for å ikke bli overbevist.

 

Få opp øynene dine for dette blir rett og slett for tullete i et seriøst forum (voks opp)

Lenke til kommentar

Det er da merkelig at du ikke kommer med noe som taler for Desire kontra Galaxy S uten at du har en selv da... At du virkelig er så blåøyd og gir faen i fordelene med Galaxy S alt fra større og 3 ganger bedre skjerm, 50% bedre batteritid, for å ikke snakke om desing i stålkonstruksjon og da har jeg ikke nevt harware plussene som også er store forskjeller... Sånne som deg går det ikke å diskutere med for du er en HTC fanboy og ting du har er best dette blir da på et nivå jeg ikke gidder å diskutere lenger så lykke til videre.

 

Hør her nå. Jeg sier at JEG synes at den virker bedre fordi JEG synes Sense virker bedre ut i fra det jeg har LEST om Galaxy S. Jeg sier ikke at den ER bedre, men at JEG synes den virker bedre. Du kan ha en annen mening fordi du verdsetter andre ting ved en telefon, men u kan ikke endre MIN mening.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig enig i at du ikke skal ha Iphone. Jeg synes den er veldig overpriset, samtidig som jeg personlig ikke er utpreget fan av Apple.

 

Selv har jeg nexus en, og synes Desire gir veldig mye for pengene. Av de du har satt opp, ville jeg valgt Desire.

 

Takk for at du svarer på en ordentlig måte, og ikke blander deg inn i de som krangler ovenfor :)

 

Jeg synes også iPhone er overpriset, så vil nok gå for en Desire ;) Nexus One er vel også en kjempetelefon? Ganske lik Desire :)

Lenke til kommentar

De har noen få ganske ubetydelige forskjeller..

 

Disse er de som betyr noe:

Desire har to års norsk reklamasjon. Nexus one har ett års amerikansk. Desire koster 300 kr mindre. N1 får oppdateringer først og er googles egen. Desire har sense. N1 er mer rootevennlig.

 

Det er veldig godt mulig jeg hadde kjøpt desire hvis den hadde vært lansert da jeg kjøpte nexus. Jeg har ingenting imot å anbefale Desire, altså.

 

 

De som krangler er jo litt søte også, da...

Lenke til kommentar

De har noen få ganske ubetydelige forskjeller..

 

Disse er de som betyr noe:

Desire har to års norsk reklamasjon. Nexus one har ett års amerikansk. Desire koster 300 kr mindre. N1 får oppdateringer først og er googles egen. Desire har sense. N1 er mer rootevennlig.

 

Det er veldig godt mulig jeg hadde kjøpt desire hvis den hadde vært lansert da jeg kjøpte nexus. Jeg har ingenting imot å anbefale Desire, altså.

 

 

De som krangler er jo litt søte også, da...

 

 

Hehe, ja de er det !

 

 

Tusen takk for hjelpa ;) blir nok en Desire :D

Lenke til kommentar

Gratulerer med eventuelt ny telefon da. :)

 

Var selvfølgelig ikke meningen at tråden skulle bli ødelagt av krangel. Det beklager jeg, og det var virkelig ikke det som var ment med innleggene. Jeg prøvde bare å skrive min mening. Så håper jeg at innlegget allikevel kan gi noe hjelp.

Endret av program
Lenke til kommentar

De har noen få ganske ubetydelige forskjeller..

 

Disse er de som betyr noe:

Desire har to års norsk reklamasjon. Nexus one har ett års amerikansk. Desire koster 300 kr mindre. N1 får oppdateringer først og er googles egen. Desire har sense. N1 er mer rootevennlig.

 

Det er veldig godt mulig jeg hadde kjøpt desire hvis den hadde vært lansert da jeg kjøpte nexus. Jeg har ingenting imot å anbefale Desire, altså.

 

 

De som krangler er jo litt søte også, da...

Desire har 5 års reklamasjon om du kjøper den i Norge :yes:

 

Edit: Det har vel alle mobiler som er kjøpt i Norge egentlig, ikke bare Desire

Endret av Invisible_Elf
Lenke til kommentar

Mobiltelefoner nevnes eksplisitt som et eksempel på toårig reklamasjonsrett i forbrukerkjøpsloven.

 

Reglen er: Alt (til verdi over 200) har to års reklamasjon, med mindre varen er ment å vare vesentlig lenger. I så fall fem år.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Mobiltelefoner nevnes eksplisitt som et eksempel på toårig reklamasjonsrett i forbrukerkjøpsloven.

 

Reglen er: Alt (til verdi over 200) har to års reklamasjon, med mindre varen er ment å vare vesentlig lenger. I så fall fem år.

 

Dette stemmer jo ikke. Her står reklamasjonsreglene for mobiltelefoner: Link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...