Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg med ei MILF?


Anbefalte innlegg

Latterlig tråd. Du er en liten unge for hu. Hadde du vært 20+ så hadde nok sjangsene vært større. Men, 16 år? neppe :)

 

 

Man behøver ikke å være 20+. Det er erfarigen hans som er det værste, og det faktumet at han spør om hvordan han skal gå fram på diskujon.no :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er en gutt på 16 år. Veit om ei dame som jobber på skolen. Hu er rundt 32 år gammel, har 3 barn. Hu er lekker, men hu har desverre en mann på rundt samme alder. Veit ikke om hu liker meg en gang.

Har aldri hatt meg noe og vet ikke hvordan man skal gjøre det.

Tror du jeg har noe sjans? Hvordan skal jeg gå fram?

:) Herregud.

Troll?

 

Hvis ikke, så tror jeg ikke dette er noen god idè. Hun har 3 unger og en samboer/ektemann, tror hun hadde avvist deg. Du er en hormonell jomfru-gutt, tro'kke du har særlig sjans, nei.

 

Vel, du kan vel alltids likevel prøve deg på henne; du finner nok fort ut om hun liker gutter på din alder. Men hun får sparken om det blir noe.

Lenke til kommentar

Cougre er jo over 40, og de fleste over 40 har kids, og er da også milfs. Ser du en 16 åring med en 3 måneders gammel unge, og du tenker milf.. da syntes jeg du er sick, rett og slett.

De er over 35... FYI. En MILF er en MILF uansett hvor gamle de er. Har de barn og du vil ha sex med dem, er de til syvende og sist "Mother I'd like to fuck". Vanligvis er det vel smågutter som har lyst på moren til kompisen sin, det later i hvertfall til at det er slik det fremstilles i media, but I stand my ground. Man kan ikke ta bort en tittel fordi en person er yngre enn hva man forbinder med ordet når hun faktisk oppfyller kravene.

 

Beskrivelsen av en MILF er btw veldig nær beskrivelsen av cougar. Altså blir det på en måte en og samme ting, bare med to forskjellige navn. Derfor vil det være en bedre idè å ha MILF for det MILF er, og ikke dømme via alder, mens cougar brukes om de eldre :)

 

Just my humble opinion.

Lenke til kommentar

Hahah!

 

Nei, en kompis av meg synes en som var med i produksjonen i et populært norsk TV-program var deilig for en stund siden, så han fant henne på facebook og begynte å snakke med henne der. Hun var ikke avvisende, og gjett hva; I dag veksler de intimbilder, og har faktisk planer om å møtes, fordi hun synes det høres veldig spennende ut med å prøve en ung gutt. Hun har samboer, og er rundt 30. Han er 18.

 

Så go for it!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En MILF trenger ikke i mine øyne å ha barn i det hele tatt, det er snakk om en kvinne som er synlig en del år eldre enn seg selv( mitt tilfelle), helst i alderen 30-40. Man kan jo ikke se på en kvinne om hun har barn eller ikke, og det gidder man heller ikke ta seg bryet med å finne ut. To gutter på stranden:

 

- :O Sjekk MILFen da!

- Er du sikker på at hun har barn?

 

:ermm:

 

OnT: Sjansene dine er nok dessverre svært små TS, jeg har vært i din situasjon og det er lite man kan gjøre om ikke læreren selv tar initiatv, noe hun mest sannsynlig ikke gjør ettersom det vil gi henne sparken og ødelegge ryktet hennes om det går den gale veien. Kan jo ikke stole på at 16-åring holder tett (verken her eller der), hø-hø.

Endret av Sitronsaft
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun (milfen) er assistent for noen. Hun har ikke fullført videregående skole pga. barn da hun var rundt 18 år. Ikke har hun høy IQ heller.

Hva tror dere? Hvordan skal jeg gå fram? Har jo som sagt aldri gjort det :|

Dropp det gutten min. Skaff deg heller en kjæreste på din egen alder...

Lenke til kommentar

Hun (milfen) er assistent for noen. Hun har ikke fullført videregående skole pga. barn da hun var rundt 18 år. Ikke har hun høy IQ heller.

Hva tror dere? Hvordan skal jeg gå fram? Har jo som sagt aldri gjort det :|

Dropp det gutten min. Skaff deg heller en kjæreste på din egen alder...

 

Hu har jo sikkert god erfaring... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun (milfen) er assistent for noen. Hun har ikke fullført videregående skole pga. barn da hun var rundt 18 år. Ikke har hun høy IQ heller.

Hva tror dere? Hvordan skal jeg gå fram? Har jo som sagt aldri gjort det :|

Dropp det gutten min. Skaff deg heller en kjæreste på din egen alder...

 

Hu har jo sikkert god erfaring... :p

Det har hun helt sikkert, men dropp det. prøv heller når du har litt mer erfaring.

Lenke til kommentar

Det du kunne gjort, som faktisk tillater deg å slippe unda med dette nogenlunde helskinnet (dog det fort kan bli uutholdelig pinlig) er å spørre noe sånt som "Kunne du hatt sex med en elev, f.eks. en på min alder?"

 

Det blir jo ikke mer opplagt, samtidig som du faktisk ikke har spurt henne om å ha sex med deg. Men jeg vil fraråde det. Men om du gjør det, skriv litt om hvordan det gikk :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

MILF må ha barn, cougar må bare være eldre enn gutten (helst 10år..), er som regel oppi 30-40 årene da en 20 åring som er sammen med en 10 åring går under en annen kategori..

 

For å få dama må du spille på din manglende kunnskap. Vis at du er usikker, vil ha vei ledning. Dette vil, sykt nok, aktivere mors instinktet til dama og gjøre at hun vil hjelpe deg ;)

 

Du kan prøve å lufte hvor seksuelt frustrert du er for henne, kanskje spørre om ting du hører de andre guttene i klassen sier de har prøvd. Spørre om jenter faktisk liker.. Late som at du trenger tips om hvordan du skal få deg en i klassen/på skolen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

MILF må ha barn, cougar må bare være eldre enn gutten (helst 10år..), er som regel oppi 30-40 årene da en 20 åring som er sammen med en 10 åring går under en annen kategori..

 

For å få dama må du spille på din manglende kunnskap. Vis at du er usikker, vil ha vei ledning. Dette vil, sykt nok, aktivere mors instinktet til dama og gjøre at hun vil hjelpe deg ;)

 

Du kan prøve å lufte hvor seksuelt frustrert du er for henne, kanskje spørre om ting du hører de andre guttene i klassen sier de har prøvd. Spørre om jenter faktisk liker.. Late som at du trenger tips om hvordan du skal få deg en i klassen/på skolen.

 

Jeg er ganske sjenert og vet ikke helt hvordan jeg skal spørre henne. Jeg møter henne bare på skolen. Jeg har nummeret hennes. Kanskje jeg kan sende henne sms? :)

Endret av harald3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...