Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare så det er sagt, på steam så må man ha BC2 på steam itilegg til preorder av MoH for og være med ifra 17.

Så jeg venter og ser hvordan folket her inne liker det i morra før jeg avgjør om jeg tar det på steam eller ea. Må bare vente til 21 hvis jeg tar det på steam da.....

Endret av Amanita Muscaria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle får prøvd betaen den 21 Juni, men de som har BC2 og forhåndsbestiller MoH, får spille Betaen fra den 17 Juni.

Jeg har forhåndsbestilt til Xbox 360, og eier BC2. Har fått beta-koden på mail fra Gamezone, men jeg finner inkke noe sted hvor jeg kan skrive den inn. Det er en 16-sifret kode ---> XXXX-XXXX-XXXX-XXXX .

Noen som har fått skrevet inn koden noe sted?

Skrevet (endret)

Nå har det gått 18 timer og jeg har ennå ikke fått koden fra CDON. Begynner å bli smånervøs :ph34r:

Endret av DarkPassenger
Skrevet

Hmmm... Står vi vil bli oppdatert på twitter om når betaen er klar...

Var visst ikke 12 PST som folk trodde :(

Jaja, twittern oppdateres hvert 5 min på mobilen så sier ifra asap...

Skrevet

Blir nok lite spilling hvis den ikke er her innen 2-3 timer.

Innen 2-3 timer så burde jeg ha koden min fra CDON, ellers ljuger de og da blir jeg grinete. (:p)

Skrevet

Hvorfår må de pine oss sånn?

Tviler på at de sitter å niskriver kode til betaen nå liksom, må da være klar for opplastning...?

Kan ikke betaen ligge klar til nedlasting selv om ikke alt er klart med beta-kodene i det minste?

Skrevet

Jeg synes d er litt rip-off av Modern Warfare 2, ser jo helt likens ut :O

Hva kan vel ikke kalles "rip-off" nå til dags...

De fleste som lykkes kopier andre... Hvordan skal de klare å lage et FPS spill med handling i moderne tid uten at man sier det er rip-off fra andre store spill?

Skrevet

Enig at tempoet/kaoset minner en del mer om MW2, og hadde ønsket et mer kontrollert og taktisk spill. Men det blir sikkert gøy som run-and-gun hjernedød twitch-action.

Skrevet

Amored: Har du vært inne på Gunclub :thumbup:

Uansett så skal vel 360 også ha en plass og skrive inn redeem-kode etter det jeg husker :hmm:

Ja, har det, men finner ingen steder jeg kan redeeme den koden. Gidder du å sjekke litt rundt der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...