Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har i det siste blitt litt hekta på å ta panorama bilder. Vanligvis pleier jeg å dele filer via ftp server fra home.no

Panoramabildene jeg tar er ofte 20-300mb store. Finnes det gratis alternativer til å dele noe slikt på nett? Har leitet på google lenge nå ,og alle gratis ftp alternativene jeg fant støtter ikke store filer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opera har både opp- og nedlasting av filer samt program for visning av bilder på nett. Alt du trenger å gjøre er å laste ned gratis og registrere deg (også gratis). Den andre brukeren kan bruke en hvilken som helst nettleser til å få tilgang til dine filer, men det kreves at pcen med filene står på og kjører opera.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234

Jeg prøver meg på å Torrente dem største filene i stedet. På home siden min. Slik ble resultatet vet ikke om alt funker som det skal da :)

 

Flott panorama av Bergen, fikk meg til å tenke på bytegningen av Henning Meyer som jeg studerte med lupe i timesvis som barn :)

 

(For de som ikke kjenner arbeidet til Henning Meyer: http://www.trondheim.no/content.ap?thisId=1117629002 )

Endret av Slettet+789234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...