Gå til innhold

Hva feiler det dere MW2-spillere?


Anbefalte innlegg

Leste dette i dag:

 

Sitat fra "Grus i Salaten, 16.05.2010 15:45"

Det er så latterlig at store selskaper verden over har blitt fanget i den illusjonen at PC-spillere faktisk VIL delta i konsoll-liknende samfunn som Windows Live. De ser på

systemer som Xbox-live og skjønner at dette fungerer (fordi det ikke eksisterer noen alternativer) og at spillerne er fornøyde. Selv Battlefield BC2 introduserte sentraliserte

servere fordi man var under den oppfatningen at spillerne faktisk ville dette ettersom at COD4: MW2 fanget så mange spillere. Som igjen fulgte en konsoll-modell til punkt og prikke.

Det har på en måte blitt konsensus at disse nye systemene fungerer bra og spillerne er fornøyde med dem.

I de fleste tilfeller er det jo stikk motsatt. Ta COD f.eks; det var mye mer sosialt og morsomt å kunne spille på samme dedikerte server med de samme folka istedet for å måtte bli kastet inn i en match med ukjente hele tiden.

 

Uansett, man ser lett forskjellen på store selskaper som Bioware og Blizzard som har egne avdelinger som gjør grundig research på spiller/kunde-nivå og de selskapene som heller ser på tall og prøver å følge saueflokken. Det er som regel slik at spillerne har rett, og man

bør trø forsiktig hvis man velger å trosse dem.

 

Er glad for at det endelig blir dedikerte servere, hvorfor ødelegge noe som allerede fungerer ?

 

Er det bare meg, eller flere som blir forbanna irritert av folk som ikke kan skrive spill-navn rett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste dette i dag:

 

Sitat fra "Grus i Salaten, 16.05.2010 15:45"

Det er så latterlig at store selskaper verden over har blitt fanget i den illusjonen at PC-spillere faktisk VIL delta i konsoll-liknende samfunn som Windows Live. De ser på

systemer som Xbox-live og skjønner at dette fungerer (fordi det ikke eksisterer noen alternativer) og at spillerne er fornøyde. Selv Battlefield BC2 introduserte sentraliserte

servere fordi man var under den oppfatningen at spillerne faktisk ville dette ettersom at COD4: MW2 fanget så mange spillere. Som igjen fulgte en konsoll-modell til punkt og prikke.

Det har på en måte blitt konsensus at disse nye systemene fungerer bra og spillerne er fornøyde med dem.

I de fleste tilfeller er det jo stikk motsatt. Ta COD f.eks; det var mye mer sosialt og morsomt å kunne spille på samme dedikerte server med de samme folka istedet for å måtte bli kastet inn i en match med ukjente hele tiden.

 

Uansett, man ser lett forskjellen på store selskaper som Bioware og Blizzard som har egne avdelinger som gjør grundig research på spiller/kunde-nivå og de selskapene som heller ser på tall og prøver å følge saueflokken. Det er som regel slik at spillerne har rett, og man

bør trø forsiktig hvis man velger å trosse dem.

 

Er glad for at det endelig blir dedikerte servere, hvorfor ødelegge noe som allerede fungerer ?

 

Er det bare meg, eller flere som blir forbanna irritert av folk som ikke kan skrive spill-navn rett?

 

Hva i alle dager....? :hmm:

Lenke til kommentar

Hva er det du klager på egentlig?

 

Tekstforfatter klager over måten man finner noen å spille med i MW2.

 

Han har vel strengt tatt bare plassert fire-tallet feil.

 

Selv Battlefield BC2 introduserte sentraliserte

servere fordi man var under den oppfatningen at spillerne faktisk ville dette ettersom at COD: MW2 fanget så mange spillere. Som igjen fulgte en konsoll-modell til punkt og prikke.

Det har på en måte blitt konsensus at disse nye systemene fungerer bra og spillerne er fornøyde med dem.

I de fleste tilfeller er det jo stikk motsatt. Ta COD4 f.eks; det var mye mer sosialt og morsomt å kunne spille på samme dedikerte server med de samme folka istedet for å måtte bli kastet inn i en match med ukjente hele tiden.

Dette passer vel bedre?

 

Hvorfor du blir forbannet over dette er vel heller noe du ikke trenger å informere oss om?

Jeg mener han er spot-on når det gjelder dedikerte servere og PC-spill.

Lenke til kommentar

Eneste jeg ville klage på er at drittspillet MW2 IKKE er 2ern av CoD4, men et nytt spill.

 

CoD6 kan du heller kalle det, ikke at det burde bli kalt CoD i det hele tatt, men bare "MW2".

 

Som sagt, han bommet vel med 4-tallet... Er det noe å hisse seg opp for?

Det er trossalt bare en fillesak...

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Eneste jeg ville klage på er at drittspillet MW2 IKKE er 2ern av CoD4, men et nytt spill.

 

CoD6 kan du heller kalle det, ikke at det burde bli kalt CoD i det hele tatt, men bare "MW2".

 

Blir ikke det litt som å klage på at 1+1=2? MW2 er en direkte oppfølger til CoD4: MW.

Lenke til kommentar

Selv jeg vet da dette. Vi hadde Call of Duty opp til Call of Duty 4: Modern Warfare, men siden MW ble så populært og var så annerledes enn de andre ble det en egen franchise. Derfor droppet de CoD-navnet i Modern Warfare 2. Men ærlig talt, er det noe å bli sur for? Det er jo bare et navn?

Det skjedde vel egentlig allerede med CoD: World at War så har vel bare IW fulgt etter.

 

Ellers må dette være dette være en av de tåpeligste trådene jeg har sett.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Er jo viktigere å fokusere på poenget med artikkelen. Hva skal jeg med enda et spill-samfunn hvor jeg har ingen venner? Noen spill tvinger meg til å legge inn Steam, hvor jeg har null venner, mens andre tvinger meg til å legge inn Windows Live, hvor jeg har null venner. Hadde det vært et system som het PC-online som alle måtte legge inn, som på en konsoll, hadde det kanskje vært et poeng (selv om jeg ville vært imot et slikt system).

 

At noen skriver Call of Duty 6: Modern Warfare 2 feil, betyr ikke så mye. MW2 er jo bare en irriterende konsoll-port uansett, og fortjener ikke å bli brukt for mye tid på.

 

Når "Modern Battlefield of duty: Bad call company warfare 3" kommer blir det sikker ikke så mye bedre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...