Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)

Latias

Gruppe G  

111 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til dere som er stuck med norsk tv; kondolerer. Bare jeg hører stemmen til Alsaker så kreperer jeg.

Haha, word word.

Deilig å se et bra mål, men håper det blir mer enn 2 denne gangen.

Skrevet

Haha jeg er så easy going, tror aldri jeg har irritert meg over noen kommentatorer uten om kanskje en eller to i england så blir vel partiske til tider. Semb og Alsaker er jo helmaks, med overdreven begeistring til tider :!:

Skrevet

Haha jeg er så easy going, tror aldri jeg har irritert meg over noen kommentatorer uten om kanskje en eller to i england så blir vel partiske til tider. Semb og Alsaker er jo helmaks, med overdreven begeistring til tider :!:

Skulle hatt VM med meksikanske kommentatorer, det hadde ikke gjort noe om jeg ikke hadde forstått noe, men det hadde vert VELDIG underholdende å høre på de! :new_woot:

Skrevet

Huff, håper at media følger opp spillerne. Dør de, eller lever de etter mesterskapet?

Han spissen lever ikke i Nord-Korea, så han må de ta ut på andre måter i så fall.

Skrevet

Skulle hatt VM med meksikanske kommentatorer, det hadde ikke gjort noe om jeg ikke hadde forstått noe, men det hadde vert VELDIG underholdende å høre på de! :new_woot:

Mener du Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal?

Skrevet

Mener du Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal?

Ja :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...