Gå til innhold

Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis sier at disse går tomt for veske, og den blir ødelagt.

+ at det ikke går å fylle den?

Er dette tilfelle eller lurer han meg ? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt H50 kjølern siden oktober og jeg har hatt pc'n på nesten 24/7 og den fungerer fortsatt som ny ;) den er helt tett så du får ikke fyllt på noe om du ikke tar fram saks og teip eller lignende^^

den går nok ikke tom nei.

H50 kjølern er en veldig bra kjøler så hvis du vil ha bra cpu kjøling men har ikke råd til et onklig vannkjølingssystem så hadde jeg klart gått for den ;)

Skrevet

Dette er en av verdens mest brukte CPU kjølere og er i tillegg av merket Corsair. Om noe skulle hende (som at den lekker eller vætsken går tom) er det bare å ringe Corsair å få en ny en, og hvis den har lekket, som er uhyre sjeldent vil Corsair erstatte hele systemet ditt. Corsair har i tillegg lang garantitid. :new_woot:

Skrevet

Dette er en av verdens mest brukte CPU kjølere og er i tillegg av merket Corsair. Om noe skulle hende (som at den lekker eller vætsken går tom) er det bare å ringe Corsair å få en ny en, og hvis den har lekket, som er uhyre sjeldent vil Corsair erstatte hele systemet ditt. Corsair har i tillegg lang garantitid. :new_woot:

Kan du dokumentere dette, link?

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Indeed! Dokumentere egentlig både det ene og det andre.

Verdens beste? Langt ifra, får bedre kjøler til lavere pris.

Skrevet

Det er dette jeg gjerne skulle ha link til i tilfelle det skulle skje med meg :) :

"Om noe skulle hende (som at den lekker eller vætsken går tom) er det bare å ringe Corsair å få en ny en, og hvis den har lekket, som er uhyre sjeldent vil Corsair erstatte hele systemet ditt."

Hvilken kjøler får man til lavere pris, som er bedre?

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Det er dette jeg gjerne skulle ha link til i tilfelle det skulle skje med meg :) :

"Om noe skulle hende (som at den lekker eller vætsken går tom) er det bare å ringe Corsair å få en ny en, og hvis den har lekket, som er uhyre sjeldent vil Corsair erstatte hele systemet ditt."

Hvilken kjøler får man til lavere pris, som er bedre?

Noctua og atter Noctua.

Spesielt Noctua NH-D14. Koster det samme, kjøler en god del mer, stillere i en god del tester, litt for stor for noe, men da har du NH-U12P SE2, med neste samme ytelsen til en lavere pris.

Link: http://www.legitreviews.com/article/1212/6/

Kan vel og nevnes at Coolit Eco Alc Liquider veldig undervurdert og kom bedre uten en H50 i testen til hw.no.

Skrevet (endret)

^ Som HenrikPC sier! Bruk Noctua, noctua NH-d14 om du har plass visst ikke kjøp Noctua NH-u12p! Billig og god kjøler!

Jeg skal selv ha Coolit Eco Alc Liquid eller Corsair H50 fordi jeg har ikke plass på hovedkortet(socket1156 asus P7P55D-E serien)fordi jeg har for store(høye) RAM brikker(kjøleribbene er for høy)

Men om Noctua passer til hovedkort, ta den! ikke bry deg om hvordan den ser ut, om du bare bryr deg om stilen på PCn, ender du opp med ett dårlig bråk system:)

Endret av Alexhoop
Skrevet

Jeg sa aldri at det var den beste, bare en av de mest brukte, den kjøler i tillegg like bra om ikke bedre enn Noctua NH-D14, men tar mye mindre plass.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Jeg sa aldri at det var den beste, bare en av de mest brukte, den kjøler i tillegg like bra om ikke bedre enn Noctua NH-D14, men tar mye mindre plass.

Det du presterte og si der, er det stikkmotsatt av det som står i reviewen jeg linket over.

Når du første er her kan du vel dokumentere den biten med at de bytter hele systemet ditt?

Skrevet (endret)

Noctua og atter Noctua.

Spesielt Noctua NH-D14. Koster det samme, kjøler en god del mer, stillere i en god del tester, litt for stor for noe, men da har du NH-U12P SE2, med neste samme ytelsen til en lavere pris.

Link: http://www.legitreviews.com/article/1212/6/

Kan vel og nevnes at Coolit Eco Alc Liquider veldig undervurdert og kom bedre uten en H50 i testen til hw.no.

Ingen tvil om at Noctua er et bra valg. Nå viser du til en test med 920. Selv kjøler jeg ned en i5-750. Hadde vært interessant med en test og sammenligning med den platformen. Min er overklokka til 3.8-4.0 GHz, og jeg har fine temperaturer. Det står i hvert fall ikke på kjølinga. Jeg vurderte også å kjøpe en Noctua, men fikk tak i HD50 først, så valgte den, også fordi det er morsomt med litt vannkjøling.

Endret av ronron25
Skrevet

Ja, var ganske sikker på at det kom med men står ikke noe på siden om den:) På alle videone fra unboxing av den, kommer den jo med, men kan jo ikke være for sikker.

Skrevet

Når du første er her kan du vel dokumentere den biten med at de bytter hele systemet ditt?

Jeg regner med at hans påstand kommer utifra enkelt-tilfeller fra Corsair-forumet. Jeg husker ihvertfall en sak hvor en kar fikk erstattet både H50 og alle komponenter med følgeskader pga lekkasje.

Dette er neppe nevnt i Corsair sine garantivilkår. Men Corsair har svært god kundeservice, noe jeg selv har erfart, og de vurderer de aller fleste reklamasjoner på individuell basis.

Skrevet

Ja, var ganske sikker på at det kom med men står ikke noe på siden om den:) På alle videone fra unboxing av den, kommer den jo med, men kan jo ikke være for sikker.

Hvilken side ser du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...