ronron25 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Når du første er her kan du vel dokumentere den biten med at de bytter hele systemet ditt? Jeg regner med at hans påstand kommer utifra enkelt-tilfeller fra Corsair-forumet. Jeg husker ihvertfall en sak hvor en kar fikk erstattet både H50 og alle komponenter med følgeskader pga lekkasje. Dette er neppe nevnt i Corsair sine garantivilkår. Men Corsair har svært god kundeservice, noe jeg selv har erfart, og de vurderer de aller fleste reklamasjoner på individuell basis. Sist jeg kontaktet Corsair, så fikk jeg ikke svar engang ? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Sist jeg kontaktet Corsair, så fikk jeg ikke svar engang ? Da hadde jeg prøvd på nytt, evt. på annet vis. De har mange kontaktkanaler (email, tlf, forum, etc etc). Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Ja, kanskje jeg ikke prøvde hardt nok.. Endret 16. mai 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
crabster Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Jeg trengte fler skruer til mine 2 H50er, for å kjøre push\pull (2x vifter på radiatorene) og nye "klistrelapper" for backplaten, kontakta Corsair og vips så er de på vei i posten. Kundeservicen deres skal man iallefall ikke klage på. Når det er sagt så har jeg absolutt ingen ting å klage på mine H50er. Glimrende, enkle, gode og stille kjølere. Endret 15. mai 2010 av crabster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå